Administratör till spännande företag mitt i city!

Administratör till spännande företag mitt i city!

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi dig som är sugen på att ta ditt första steg ut i arbetslivet. Du får vara med på ett spännande projekt där du kommer jobba med att integrera ett nytt CRM-system. Detta är en perfekt möjlighet för dig som vill testa på att jobba med administration!

OM TJÄNSTEN
Vi på Academic Work söker nu för vår kunds räkning, en administratör som kommer jobba med att implementera deras nya CRM-system. Du kommer att jobba med att föra över värdefull information från deras gamla system till det nya.

Vår kund erbjuder effektiva HRM-lösningar. De arbetar med att supportera HR och medarbetare för att skapa ett bättre arbetsliv. De jobbar nu med att implementera ett nytt system där dina arbetsuppgifter kommer vara att föra över avtal och information. Arbetet går att utföra remote men det är viktigt att man börjar från kontoret för att komma igång. Kontoret ligger centralt i Vasastan i ljusa fräscha lokaler.

Du erbjuds


* En fot in på ett spännande företag.
* En dedikerad konsultchef


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Administrera och förvalta avtal
- Överföra information och avtal mellan olika CRM-system

VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasial examen.
- Är obehindrad i svenska och engelska, både i tal och skrift, då dessa används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Övrig information


* Start: Augusti
* Omfattning: Heltid, 3 månader
* Placering: Stockholm, Vasastan.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 augusti 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024

ADMINISTRATÖR

ADMINISTRATÖR

22 april 2024

19 april 2024