Administratör till TROBAR mitt i Stockholm City

Administratör till TROBAR mitt i Stockholm City

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en administratör till TROBAR AB, ett specialistbolag inom legal tech. Välkommen med din ansökan!

Vi söker dig som är en fena på administration och har en god känsla för service! Har du servicekänsla och är noggrann och kan anpassa dig efter vad som händer under dagen? Söker du ett konsultuppdrag på ett halvår eller kanske ska plugga till hösten 2023? Då är den här tjänsten för dig!

Ditt anställningserbjudande

Trobar AB är ett legal tech-företag som tillhandahåller företag och organisationer med modern digital teknik för att effektivt söka juridisk information. Visionen är att vara den ledande aktören i Sverige för juridiska informationstjänster och bevakningssystem genom att tillhandahålla våra kunder domar och andra rättshandlingar i en modern och lättnavigerad digital plattform.

Du kommer till en bolag som går väldigt bra och med den ökade orderingången behöver de extra hjälp. Du kommer ingå i ett team med flera experter där trivseln är väldigt hög och samarbetet fungerar bra. Hos Trobar blir du en viktigt medarbetare som får möjlighet att vara med i deras spännande utveckling!

Som konsult hos TNG får du en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag och förtjänar därför trygghet på din arbetsplats!

Dina arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:

• Administrera förfrågningar från företagets kunder
• Ta emot dagliga beställningar på juridiska handlingar
• Efterfråga juridiska handlingar hos domstolar
• Uppdatera system med juridiska handlingar
• Delta i implementering och kvalitetssäkring av nya processer
• Manuell inläsning av juridiska handlingar
• Löpande kvalitetskontroll

Värt att veta

Tjänsten är på heltid och ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Du utgår från kontoret på Norra Bantorget, ett stenkast från Centralen med närhet till kollektivtrafik. 

Våra förväntningar

Vi söker dig som tidigare har arbetat inom administration och har erfarenhet av någon typ av kundservice. Du är strukturerad, noggrann och självgående.

Du har kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du serviceorienterad och har förmågan att prioritera bland uppgifterna som kommer in under arbetsveckan.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2022
  • Ansök senast: 20 december 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024