Administratör till välkänt fastighetsbolag!

Administratör till välkänt fastighetsbolag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker just nu för vår kunds räkning, en utåtriktad och analytisk administrativ koordinator! Som administrativ koordinator har du en bred och varierande roll där den röda tråden är att stötta företagets intern service-avdelning. Gillar du ordning, struktur och analys så är detta rätt roll för dig! Varmt välkommen med din ansökan - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Som administrativ koordinator kommer du att spela en viktig roll för företagets intern service-avdelning, vilka ansvarar för att ge service till företaget i stort och den interna infrastrukturen på företaget. Du kommer att tillhöra ett team på cirka 10 personer som tillsammans ansvarar för olika delar av den interna servicen. Teamet har stark sammanhållning och hjälper varandra vid behov, men jobbar till största del självständigt med tydliga ansvarsområden.

I denna roll erbjuds du möjligheten att jobba i en organisation som gör stor samhällsnytta och som bidrar till goda boenden över hela Sverige. Företaget befinner sig i en expansionsfas där mycket händer och är på gång, och här kommer du få möjligheten att vara med på deras resa.

Du erbjuds


* En utvecklande arbetsplats och roll
* En dedikerad konsultchef från Academic Work som följer upp din trivsel och utveckling


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ha en bred roll med varierande arbetsuppgifter där den röda tråden kommer vara att koordinera olika uppgifter kopplade till intern service på företaget.


* Se över och kontrollera interna rutiner och kostnader
* Sätta interna rutiner och strukturer
* Sammanställa material och information i excel
* Skriva manualer och dokument
* Söka och leta relevant information


VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som har


* Minst 2 års erfarenhet av en administrativ och/eller koordinerande roll
* Goda kunskaper i Office-paketet, speciellt i Excel
* Talar och skriver flytande svenska och engelska, då detta används i det dagliga arbetet


Det är meriterande om du


* Har tidigare erfarenhet av en liknande roll
* Har erfarenhet inom ekonomi, gärna fakturering
* Är duktig med siffror


Som person är du

För att lyckas och trivas i denna roll ser vi att du är framåtlutad, driven, självgående och initiativtagande som person. Du är öppensinnad och prestigelös i allt du tar dig an på jobbet och har inga problem med att hoppa in där det behövs.

Vidare ser vi att du är en analytisk person som är duktig på att granska och se över information.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.

Övrig information


* Start: Omgående, så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid
* Placering: Kungsholmen


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2022
  • Ansök senast: 25 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör

Administratör

7 februari 2023

Rådgivare / stödperson

2 februari 2023

Administratör Timrå

Administratör Timrå

31 januari 2023