Administratör till växande E-handelsföretag

Arbetsbeskrivning

Brinner du för administration, koordinering och trivs i en bred roll med varierande uppgifter? Vill du vara en del i en tillväxtresa på ett internationellt e-handelsbolag inom herraccessoarer och mode? Då har vi den perfekta tjänsten för dig!

Om tjänsten
I rollen som administratör kommer du arbeta med flera delar av verksamheten med fokus på administrativa uppgifter relaterade till ekonomi, inköp och orderläggning, kundservice, e-handeln. Övriga uppgifter inom det administrativa landskapet kan tillkomma efterhand i takt med att företaget växer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta;

Ekonomisk administration i form av inbetalningar, räkningar

Rapporteringsunderlag för fakturor, orderunderlag och dylikt

Sätta ihop wholesale- och inköpsorders tillsammans med VD

Kundservicehantering via mail och Instagram (kommunikation på engelska)

Retur och reklamationshantering

Beställningar av emballage och övrigt kontorsmaterial

Som en del av företaget får du möjligheten att ansluta till ett familjeföretag som står inför en spännande resa med attraktiva produkter. För rätt person kommer det på sikt ges goda utvecklingsmöjligheter inom företaget samt en bra start på din resa inom e-handel.

Om dig
För att vara lyckosam i rollen ser vi det som en fördel om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du brinner för det administrativa. Det är viktigt att du är prestigelös, strukturerad och inte är rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs. Du trivs i en roll med många kontaktytor och ser ett värde i att samarbeta. Du har en förmåga att anpassa ditt arbetssätt då rollen innebär varierande uppgifter av olika karaktär inom det administrativa landskapet. Samtidigt behöver du vara noggrann i ditt arbete och vara duktig på att planera för att driva ditt arbete framåt. För att vara lyckosam i rollen ser vi även att du;

Har goda kunskaper i Officepaketet

Kommunicerar obehindrat på engelska såväl i tal som skrift

Har vana av att arbeta med ständiga förbättringar inom det administrativa

Är proaktiv och engagerad i ditt arbete

Placering & start
Tjänsten är placerad på Kungsholmen i Stockholm och tillsättning är enligt överenskommelse.

Ansökan
Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser med stort intresse fram emot din ansökan.

herraccessoarer #administrator #jobb #mode

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniel

Sammanfattning

Besöksadress

Baltzarsgatan 18, Malmö
None

Postadress

Baltzarsgatan 18
Malmö, 21136

Liknande jobb


Försäkringsbolaget SFB söker Backofficemedarbetare

Försäkringsbolaget SFB söker Backofficemedarbetare

24 september 2021

24 september 2021

24 september 2021