Administratör till växande företag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Vår kund arbetar med digitala tjänster och sitter mitt i centrala Stockholm. De är totalt 50 medarbetare och är verksamma i flera länder. Till huvudkontoret i Stockholm söker de nu en erfaren administratör med start omgående. Det är en så kallad Hyr-köp där du blir anställd som konsult via Placera Personal med ambitionen att gå över i en anställning hos kunden efter 6 månader.

Tjänsten
I rollen kommer du ingå i ett team som består av 5 personer. De arbetar med insamling och analysering av data. Du arbetar med att registrera och granska data samt kontrollera att all information ställer. Du registrerar uppgifter i Excel och har kontakt med kunder via mail och telefon.

Kvalifikationer
För att passa in i den här rollen ser vi att du stämmer in på fäljande:

• Du har erfarenhet av en administrativ roll
• Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Du har goda kunskaper i officepaketet, främst Excel
• Meriterande om du talar finska

Personligt
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, strukturerad och noggrann. Du är flexibel och ansvarsfull och trivs när det är högt i tak. Vidare har du en mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift.

Arbetstider/Varaktighet
Heltid, 40 h/v.
Start: Omgående.
Hyr-köp. Du blir anställd som konsult via Placera Personal med förhoppning att gå över i en anställning hos vår kund efter 6 månader.

 

Bli en av oss

Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 14 september 2018

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024