Affärshandläggare / Ekonomiassistent

Affärshandläggare / Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Har du studerat ekonomi på gymnasiet och vill arbeta på ett entreprenöriellt företag som präglas av en ung och fartfylld företagskultur? Just nu söker vi dig som vill arbeta med kundservice och vill bli en del av ett sammansvetsat team som tillsammans hjälper hundratals bilhandlare att nå sin fulla potential. Sök idag då start är omgående!
OM FÖRETAGET
Detta företag grundades 2018 av två unga entreprenörer som ville göra skillnad inom fordonsbranschen genom att hjälpa bilhandlare att växa med hjälp av sin smidiga finanseringslösning för lagerbilar. En helt ny tjänst som inte har funnits på marknaden tidigare! Idag har företaget över 200 kunder utspritt i Sverige och Finland och har genomfört över 7000 bilaffärer. Ett riktigt framgångsrikt koncept!
Idag består företaget av ca 25 anställda och har kontor på Gärdet.
DU ERBJUDS
En modern arbetsgivare som erbjuder ett helt nytt koncept på marknaden
Ung och fartfylld företagskultur som präglas av mycket glädje och skön stämning
Frihet under ansvar med möjlighet att arbeta hemifrån

OM ROLLEN
Som Affärshandläggare kommer du att ingå i ett team på 2-4 personer som kommer att hantera inkommande frågor och ärenden från kunder. Rollen innebär även en del fakturahantering då du kommer att granska transaktioner och säkerställa att fakturorna är korrekta.
ARBETSUPPGIFTER
Handlägga affärer från ansökan till avslut och uppföljning
Hantera inkommande samtal och mail från kunder
Ge service och agera expert mot kunder gällande företagets tjänster
Administrera ärenden i ärendehanteringssystemet
Granska fakturor och transaktioner

VI TROR ATT DU HAR
En gymnasieutbildning alternativt eftergymnasial utbildning inom ekonomi
Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundtjänst eller administration
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

DET ÄR MERITERANDE OM DU HAR
Tidigare arbetat i Visma

SOM PERSON ÄR DU
Självgående och trygg i dig själv
Ansvarstagande och noggrann
Problemlösande och har ett driv att vilja utvecklas

ÖVRIGT
Start: Omgående
Placering: Stockholm
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider och ca 2-3 kvällar/vecka samt en helgdag varannan vecka
Typ av uppdrag: Långsiktigt

OM GIGSTR
Gigstr är ett professionellt nätverk av människor som brinner för varumärken, tillväxt och nytänkande. Med oss kan du hitta gig, anlita talanger och driva projekt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstr AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2021
  • Ansök senast: 13 februari 2021

Postadress

Alströmergatan 22
Stockholm, 11247

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024