Ambulerande personal på heltid sökes!

Ambulerande personal på heltid sökes!

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Vill du ha en fartfylld vardag där du får testa på nya arbetsplatser och olika tjänster inom kontor? Med denna tjänst får du förändring i vardagen och samtidigt en fast anställning hos en trygg arbetsgivare! Vi ger dig en bra start i början av din karriär. Nu söker vi nya unga talanger som kan stärka oss och våra kundföretag men framför allt får du en anställning som stärker dig själv! Vi utlovar en personlighetsutveckling utöver det vanliga där du kommer samla på dig massor med nya erfarenheter!

Som ambulerande konsult åker du runt till olika kundföretag och Stockholm och jobbar med reception, växeltelefoni, konferens, internservice samt mycket mer! Vill du öka chanserna för ett bredare kontaktnät, börja marknadsföra dig själv eller utöka ditt CV med otroligt bra erfarenheter inom receptionist/telefonistbranschen? I denna tjänst får du en omväxlande, varierande och fartfylld vardag där du kontinuerligt ställs inför nya spännande utmaningar.

Exempel på arbetsuppgifter;
-Välkomna och registrera besökare
-Hantera passerkort
-Hålla allmänna ytor och kök rent och snyggt
-Hantera post & bud
-Besvara inkommande samtal
Samt mycket, mycket mer!

I rollen kommer du både vara schemalagd med fasta tider samt vara redo att kunna rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår, därav ska du vara tillgänglig mellan kl. 06.00-15.00 måndag-fredag. Den faktiska arbetstiden varierar men är belagd under kontorstid på vardagar. Vi söker dig som enkelt kan ta dig till Solna och Kista då majoriteten av våra kunder finns där! Just nu har vi ett stort behov av person som vill jobba hos oss i sommar och sedan fortsätta som ambulerande till hösten 2021, de veckor med högst tryck är v. 28-32 så vi ser gärna att du är tillgänglig för arbete dessa veckor.

Tjänsten som ambulerande receptionist passar dig som trivs med att träffa och arbeta med nya människor, du är prestigelös, initiativtagande, flexibel och du trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Det är väldigt viktigt att du är servicemedveten samt strävar efter att ge det lilla extra. En receptionist är alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att du har en positiv inställning och ett leende på läpparna.

Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket samt goda datakunskaper, främst i Officepaketet. Har du erfarenhet från någon form av receptions- och/eller telefoniarbete är det meriterande, men det är absolut inte ett krav.

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!

Välkommen med din ansökan!





Personliga egenskaper
Arbetet som receptionist ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende.
Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket samt datakunskaper, främst i MS Officepaketet. Har du erfarenhet från någon form av receptions- och/eller telefoniarbete är det meriterande, men det är absolut inte ett krav.


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 maj 2021
  • Ansök senast: 11 juni 2021

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Timanställning kaffe och vending - Karolinska i Solna

Timanställning kaffe och vending - Karolinska i Solna

10 september 2021

9 september 2021

9 september 2021