Ambulerande receptionister sökes på deltid

Ambulerande receptionister sökes på deltid

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en självgående, proaktiv och serviceinriktad person? Är du flexibel, administrativ och initiativtagande, på jakt efter en spännande utmaning? Då kan tjänsten som ambulerande receptionist/kontorsassistent vara tjänsten för dig.

Beskrivning av arbetsuppgifter
Som ambulerande receptionist/kontorsassistent kommer du jobba på olika företag runt om Stockholm, främst Kista, Solna och i City. Du ska kunna hoppa in vid behov och kommer då ansvara för företagets reception och arbeta brett med support för företagets medarbetare.

Dina arbetsuppgifter innebär exempelvis:
- Välkomnande av besökare och att ta emot telefonsamtal
- Diverse konstoradministration
- Inköp av kontorsmaterial
- Fakturahantering och diverse ekonomiadministration
- Post- och leveranshantering
- Städ & enklare vaktmästeri

Ditt fokus kommer att ligga på att se till att kontoret är välkomnande för företagets medarbetare och besökare. Du kommer även arbeta brett med kontorsadministration och support för kontorets olika funktioner.


Personprofil
Vi söker dig som är organiserad, ansvarskännande och initiativtagande. Du har en känsla för service och är inte rädd att rycka in där det behövs.

Vidare söker vi dig som:
- Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
- Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

Du har daglig kontakt både med företagets medarbetare och besökare. Det är av stor betydelse att du är organiserad, proaktiv och utåtriktad med en god social förmåga. Arbetet ställer också höga krav på att du är självgående och har en förmåga att se vad som behöver göras.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Deltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Stockholm

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som receptionist. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 6 november 2022

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024