Är du pensionär? Vi söker receptionist till Bostadsbolag på deltid!

Är du pensionär? Vi söker receptionist till Bostadsbolag på deltid!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som är pensionär och som vill vara vår kunds röst och ansikte utåt i deras reception/växel på huvudkontoret i Gamlestaden. Du blir en viktig kugge i hjulet för att ge deras hyresgäster och besökare rätt service. Eftersom behovet av bemanning variera månadsvis så kommer arbete vara förlagt igenomsnitt 2-3 dagar i månaden.

OM FÖRETAGET

Vår kund är ett kommunalt bostadsbolag beläget i Gamlestaden.

OM TJÄNSTEN

Du kommer att jobba hos vår kund i deras reception, där arbetsuppgiften huvudsakligen blir att svara på hyresgästers frågor via telefon och slussa samtal vidare till rätt person. Ditt ansvar kan även innebära att ge deras hyresgäster snabba och tydliga svar på frågor via deras webbaserade frågeforum samt sociala medier.

Du blir en central figur på kontoret och jobbar nära din närmsta kollega i receptionen och ingår i företagets kommunikationsavdelning.

OM DIG

Vi söker dig som är pensionär och som vill arbeta deltid. Du gillar kundkontakter och brinner för att ge bra service. För att trivas med jobbet behöver du ha en stor social kompetens och gilla ett stundtals högt tempo. Eftersom jobbet innebär att svara på frågor både via telefon och i digitala verktyg söker vi dig som kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Obehindrad svenska är en förutsättning och har du med dig fler språkkunskaper är det ett stort plus. Du får gärna ha tidigare erfarenhet från telefonväxel och ha arbetat med att ge service både via telefon, digitalt och i reception. Som person ser vi att du är positiv, nyfiken och driven. Du är inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs och uppskattar att jobba nära dina kollegor. Du måste vara tillgänglig 2-3 dagar i månaden, men vara inställd på att behovet även kan vara mindre än så.

OM ANSTÄLLNINGEN

• Placeringsort: Göteborg
• Tillträde: Omgående
• Anställningsform: Timanställning/pensionär

OM ANSÖKNINGSPROCESSEN

Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

OM LERNIA

Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2020
  • Ansök senast: 28 november 2020

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Administratörs- och bokningsansvarig på Sollerön

Administratörs- och bokningsansvarig på Sollerön

20 april 2021

20 april 2021

20 april 2021