Avdelnings- och projektassistent i Stockholm

Avdelnings- och projektassistent i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en Projektassistent till ett multinationellt teknikföretag i Solna. Är du en öppen och glad person som trivs allra bäst i en roll där du får hjälpa och underlätta för andra? Är du servicemedveten, strukturerad och effektiv? Vill du arbeta i en bred roll på en öppen och dynamisk arbetsplats där personlig och professionell utveckling står högt på agendan? Då kan vi ha tjänsten för dig! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Arbetsuppgifter:


- Inköp av indirekt material i MyMall/OneSRM
- Fakturahantering SAP/Workflow
- Mötesadministration (ledningsgrupp samt enhetens möten)
- Planera för nyanställda och konsulter samt hantera avslut (info internt, beställa
nödvändig utrustning, behörighet, onboarding)
- Administrera födelsedagar/jubileum efter lista från HR (50,60 år och jubilarer).
- Beställa SAP-roller via Secure Pro
- Uppdatera enhetens distributionslistor i Outlook
- Behörighetsadministration nätverksfoldrar
- Koordinera ID06-kort 
- Månadsuppföljning tidrapportering
- Allmän övrig administration
- Leverantörs- och kundupplägg i PEGA
- Produktofferter
- Sammanställa diverse kunddokumentation
- Fungera som aktivt stöd åt projektledare och hjälpa honom/henne i sitt arbete med projektadministration, kommunikation och samordning i samband med projekt



Arbetstider
40 tim/veckan. Tjänsten är placerad på företagets kontor i Solna. 
Uppdragets längd: Omgående och tom 2022-09-30.



Kvalifikationer
Vi söker dig som är servicemedveten, kommunikativ och prestigelös. I tjänsten kommer du att vara i mycket kontakt med andra människor, både med de som sitter på samma kontor som dig men också kollegor som är någon annanstans i Sverige. Som person är du självgående, initiativrik och du agerar proaktivt i arbetet. Du är en öppen och glad person som tycker om att hjälpa andra och ha mycket omkring dig. Har en förmåga att lätt för att bygga relationer, är social och servicemedveten.


Du har ett par års erfarenhet av liknande arbete och tycker om att arbeta i olika verktyg och system som krävs för att få ett företag att fungera i den digitala världen. Det är ett krav att du har erfarenhet av SAP samt Microsoft Office inkl Project. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 



Ansökan
2021-11-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Antra Volujevica, antra.volujevica@randstad.se.



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2021
  • Ansök senast: 12 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Områdesansvarig till Feriejobb

Områdesansvarig till Feriejobb

19 april 2024