Back-office inom Tech support till NordicInfu Care

Arbetsbeskrivning

Om kunden:
Vi söker nu en kundservicemedarbetare/orderhanterare till vår kund NordicInfu Care. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknikprodukter, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med parenterala läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. Dom prioriterade områdena är Diabetes samt Parkinsons sjukdom men även immunbrist, Pulmonell Hypertension och Smärta. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/.


Om tjänsten:
Nordic Infu Care AB idag är under en omorganisation och har valt att skapa en ny enhet, Backoffice, som i sin tur består av tre delar; Kundservice, Inköp & Logistik samt Reklamationer/Tech Support. Nu söker vi dig som vill arbeta inom delen Reklamation/Tech Support. Rollen är uppdelad i två delar där du som Tech support kommer att vara med och bygga upp strukturen för den tekniska supporten. Detta genom att bland annat vara huvudkontakten mot leverantörer gällande teknisk support, utbilda övriga i supportteamet och säljteamet i tekniska supportfrågor, vara delaktig i uppbyggnad av hemsidan samt mycket mer. Du kommer även att vara den primära kontakten mot kunder gällande tekniska frågor. I rollen som säljsupport kommer du främst att ta emot både mail och telefonsamtal från kliniker och patienter gällande produkterna. Det kan även tillkomma arbetsuppgifter som att vara back-up mot kundserviceteamet samt bemanna telefonen under kontorstider.


Möjligheter:
Vill du vara med och bidra till uppbyggnaden av en den tekniska supporten på ett spännande och växande företag? Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka.


Krav:
Vi söker dig med lägst en gymnasieutbildning, meriterande om du har någon teknisk utbildning eller erfarenhet inom digitala medier, exempelvis appar. Du har goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift, och har lätt för att kommunicera med andra. För att trivas i rollen har du ett gediget tekniskt intresse samt goda datakunskaper, bland annat i Office-paketet, samt är orädd för att driva projekt och bryta ny mark. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven och lyhörd samt beredd att kavla upp ärmarna.


Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du först anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund med mål att sedan anställas av kunden. Arbetet föreligger under kontorstider, heltid, med start omgående.


Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.


Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Natalie på tele 08-400 25 860 eller rekrytering@hero.se.



Vi ser fram emot att läsa din ansökan!



Söker du via mobilen?

Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!



Kolla gärna in vår sida på Facebook för ytterligare jobbuppdateringar och för mer information om oss via https://www.facebook.com/Hero-194458207577/?ref=aymt_homepage_panel





“We are heart working”


Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 25 november 2016

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Administratör inom kundtjänst/ekonomi

Administratör inom kundtjänst/ekonomi

1 december 2020

1 december 2020