Behörighetskoordinator med IT-intresse till Göteborg

Behörighetskoordinator med IT-intresse till Göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Trivs du i en koordinerande och hjälpande roll där du får utlopp för din strukturella och ordningsamma sida? Har du god vana av Active Directory och hårdvara och intresserar dig för dokumentation och behörighetshantering? Då kan du vara den vi söker. 


Vår kund är ett välkänt bolag med huvudkontor i Göteborg. Här blir man del av ett mindre team som ansvarar för koordinering av hårdvara och kringutrustning för företagets anställda. Din roll kommer bland annat vara att sköta verksamhetens behörighetshantering i Active Directory, där du förväntas sätta upp strukturer och rättigheter för användarna. 



Ansvarsområden
Behörighetskoordinatorns huvudansvar är att säkerställa hanteringen av inkommande serviceordrar. Rollen innebär att agera, eskalera och prioritera samt rådgiva på de inkommande ärendena som kan handla om allt ifrån Service förfrågningar, konto- och behörighetsbeställningar samt hårdvarubeställningar. Man arbetar enligt schema vardagar mellan 07:00-16:00 alt 08:00-17:00 växelvis /vecka


Rollen som behörighetskoordinator är ett uppdrag där du kommer att få anställning hos Randstad Technologies som konsult 

Arbetstider
Heltid - dagtid

Kvalifikationer
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av likvärdig roll. Utbildning inom området är meriterande. Erfarenhet av behörighetshantering i AD (Active Directory) och allmänna kunskaper inom hårdvara är av stor vikt för rollen likväl som goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. 
 
Vi lägger stor vikt vid personlighet. Egenskaper som noggrannhet och servicekänsla är viktiga ingredienser. Som person ser vi även att du besitter ett stort engagemang, hög ansvarskänsla och god förmåga att samarbeta med andra. Du trivs i en kundnära roll, är självgående och har en positiv attityd.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
Erfarenhet av likvärdig roll – Active directory och allmänna hårdvarukunskaper.

Ansökan
2020-03-31 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Då det är sommartider kan det dröja något längre innan man får återkoppling
 
För information: Tova Dahlgren tova.dahlgren@randstad.se

Om företaget
Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Service Operations Dispatcher (46387)

Service Operations Dispatcher (46387)

18 december 2023

Dispatcher

Dispatcher

7 december 2023

27 november 2023