Bemannia växer och söker nu en Key Account Manager

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av serviceinriktat arbete, gärna från bemanningsbranschen alternativt inom försäljning, och söker en ny utmaning som nästa steg i din karriär? Då kan du vara just den vi söker till vår nya roll som Key Account Manager.

Om uppdraget:

Bemannia är ett svenskägt och expansivt fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering. Vi är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor och har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal.

Vi rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena: Organisation & HR, Information & Marknad, Ekonomi, Juridik, Fastighet & Teknik, Bank & Finans, IT, Kontor & Administration, Detalj- och Daglig varuhandel, Pedagogiskt arbete, Socialt arbete samt Hälso- och sjukvård.

Dina arbetsuppgifter:

Som Key Account Manager hos Bemannia kommer du att arbeta på vårt huvudkontor i centrala Stockholm tillsammans med ett slipat team rekryterare och konsultchefer. Du kommer att vara Bemannias ansikte utåt gentemot kund, samt ytterst ansvarig för ett av våra största kontrakt med ett beräknat värde på 50 000 000 innefattande flertalet tjänstekategorier inom kontor/administration, personal, IT, ekonomi och lager. Geografiskt utspritt över landet. Kontrakt start är beräknat under första halvan av 2019 varpå du som Key Account Manager initialt kommer hantera hela tillsättningsprocessen av efterfrågande tjänster självständigt, från förfrågan till avslut.

Dina kvalifikationer:

För att trivas hos oss tror vi att du har tidigare erfarenhet av liknande roller. Du är en doer. Du har ett affärsinriktat förhållningssätt och genom engagemang och dedikerat arbete strävar du alltid efter att överträffa mål och förväntningar. Vidare tar du stolthet i kvalitén i ditt arbete och känner dig trygg i en roll med många kontaktytor som kräver ett skickligt relationsbyggande. Då du initialt kommer vara ansvarig även för tillsättningsprocessen bör du ha tidigare erfarenhet och ett intresse för rekrytering.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Annahita Yassarati på e-postadress: annahita.yassarati@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.


Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 27 december 2018

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Säljare med kundansvar

Säljare med kundansvar

24 april 2024

23 april 2024