Bygglovshandläggare, Stockholm

Bygglovshandläggare, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 2 år
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 20-50%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Kunden söker en strukturerad Bygglovshandläggare med vana att verka i stora projektorganisationer.

Du bör ha god samarbetsförmåga samt kunna arbeta självständigt men också utifrån Beställarens riktlinjer och anvisningar.

Arbetsuppgifter:

- Bistå programmet/projektet med framtagande av gemensamma riktlinjer för bygglovshantering
- Ansvara för samordning av bygglovshanteringen/-dokumentation i projektet
- Föra dialog med bygglovsenheten i respektive berörd kommun
- Delta aktivt på möten som förs på engelska
- Styra projektets diarieföring av bygglovshandlingar


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Högskole-/universitetsutbildning inom samhällsbyggnad/arkitektur eller likvärdig utbildning.
- Minst 3 års erfarenhet från att självständigt ha arbetat som bygglovshandläggare.
- Dokumenterad erfarenhet av PBL. Erfarenheten skall ha införskaffats antingen via dokumenterad utbildning eller via tidigare arbete (som pågått i minst ett års tid).


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2021
  • Ansök senast: 25 maj 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023