Customer Care-medarbetare till telecom-bolag

Arbetsbeskrivning

Om kunden:
Vår kund startade sin verksamhet 2004 och är idag en etablerad aktör inom tele- och datakommunikation. Bolaget har gedigen erfarenhet från bl a Telia, Ericsson, Telenor, Ventelo och Swedia Networks. Affärsidén är enkel där kundens behov är i fokus. Med lösningar i teknikens framkant erbjuder vår kund flexibla mobila och fasta kommunikationslösningar för företag.
Bolaget arbetar hårt för att säkerställa hög flexibilitet och låga kostnader. Vår kund är en registrerad teleoperatör baserad i Stockholm och verksam i Norden. Ambition är att ha nordeuropeisk täckning och vi servar idag kunder i alla världsdelar utom Antarktis.

Om jobbet:
Du kommer att tillhöra avdelningen Customer Care som hanterar ärenden från bolagets kunder. Du kommer att arbeta med bolagets 1st line-support med ärenden i telefon, mail och ärendehanteringssystem. Utöver det kommer arbetet bestå av trouble shooting, kontakt med kunder och leverantörer samt övrig administration.

Kompetenskrav:
Vi söker dig som tycker om att ha kundkontakt via telefon. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Din engelska är flytande i tal och skrift och du har goda färdigheter i Officepaketet.

Personliga krav:
För att passa i tjänsten ser vi att är självgående, orädd och vill ta eget ansvar. Du vill bidra till den affärsmässiga helheten och du sätter alltid kunden i fokus. Du trivs när det finns utvecklingsmöjligheter och du är en person som kommer med idéer och förslag. Du ska givetvis vara teknikintresserad och brinna för att hjälpa kunder.

Arbetstider, tillträde och omfattning:
Arbetet är förlagt under kontorstider med möjlighet till flex. Start för tjänsten är mitten på augusti men vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande.

Hur söker du? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 252 30

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 27 maj 2014

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Administratör/ekonomiassistent till E-handelsbolag

1 december 2022

Kundtjänstmedarbetare till Tolkcentralen

Kundtjänstmedarbetare till Tolkcentralen

1 december 2022

Extrajobb som administratör

Extrajobb som administratör

1 december 2022