Customer Onboarding Coordinator till wec360°!

Customer Onboarding Coordinator till wec360°!

Arbetsbeskrivning

Customer Onboarding Coordinator till wec360°!
wec360° är ett av Skandinaviens ledande bolag inom tekniska lösningar för presentation av byggprojekt och fastigheter. Vi kombinerar tech med art för att inspirera framtida hyresgäster & bostadsköpare till beslut om framtida boenden. Vår verksamhet vilar på egenutvecklade system med stor flexibilitet och vi bedriver löpande ett aktivt utvecklingsarbete för att ligga i pole position i vår nisch.
Söker du nya utmaningar? Nu har du chansen att få vara med i ett utav våra viktigaste specialprojekt inom ett nytt affärsområde. Kanske har du gått en utbildning inom projektledning eller har du kanske arbetat i en koordinerande roll tidigare och vill hitta en ny utmaning i ett växande, innovativa entreprenörsbolag inom 3D – sök dig till oss!


LIVET PÅ WEC360°
Vi har en stark kultur som präglas av höga ambitioner, ansvarstagande och gemenskap. Förutom att vi alltid lyfter varandra så finns det några saker som gör oss lite extra stolta över att jobba på wec360°:
Fokus på ny teknik och innovativ tillväxt.
Kreativ miljö där du spelar en viktig roll i hela utvecklingskedjan.
Fräsch och modern lokal centralt vid Järntorget i Örebro.
Företagsdagar och aktiviteter anordnas kontinuerligt i härlig anda.
Vi är ett aktivt gäng som samordnar gemensamma träningar och aktiviteter.



FÖR ATT BLI FRAMGÅNGSRIK I DENNA ROLL
Som Customer Onboarding Coordinator hos wec360° är du med och ansvarar för främst projekt inom ett nytt affärsområde. Det innebär att du ser till att våra kunder få en bra start i användningen av vår nya visualiseringsplattform för presentation av fastigheter. Detta sätter höga krav på att du planerar och organiserar projekten samt ser till att tidsplan efterföljs. Du följer upp aktiviteter inom respektive projekt och säkerställer att projekten håller en hög kvalitet.
Du kommer ha en tät dialog med våra underleverantörer, inredare och givetvis övriga i projektteamet. Arbetet kräver att du är bekväm med att arbeta efter deadlines och ställer stora krav på struktur och ordning då du har flera projekt parallellt med varandra.


KVALIFIKATIONER/ÖNSKEMÅL
Vi ser gärna att du har god förmåga att tolka ritningar och kartor.
Erfarenhet av fotografi/bildredigering är meriterande.
Vi ser gärna att du har goda kunskaper i MS Office och Excel.
Vi ser gärna att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Vi ser gärna att du har mycket god datorvana.
Meriterande är övriga språkkunskaper i exempelvis Spanska, Franska, Tyska, Norska, Finska eller Danska.

Vi förväntar oss att du tar eget ansvar, är lösningsorienterad, tar initiativ och sätter kund och medarbetare i fokus. Då vi arbetar med ständiga förbättringar är det viktigt att du är positiv och flexibel.
Ändringar sker under projektets gång, och ställer krav på en tydlig kommunikationsförmåga så att slutresultatet blir bra för kund.


VI ERBJUDER
Vi är kollektivavtalsanslutna vilket medför bland annat bra försäkringar och pensionsförmåner. Vi erbjuder också ett generöst friskvårdsbidrag.
Start: Omgående
Anställningsform: Projektanställning till 2020-12-31 med möjlighet till förlängning.
Omfattning: 100%
Lön: Enligt överenskommelse


DIN ANSÖKAN
Skicka in CV och personligt brev via mail till jobs@wec360.se, skriv Customer Onboarder i ämnesraden.Intervjuer kommer att ske löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Frågor om tjänsten
Om du har frågor om tjänsten så går det bra att mejla Emelie Eriksson på emelie.eriksson@wec360.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Projektkontor Örebro
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2020
  • Ansök senast: 23 augusti 2020

Postadress

Klostergatan 5
Örebro, 70361

Liknande jobb


28 mars 2024

Kvalitetscontroller

Kvalitetscontroller

14 mars 2024

Kvalitetsansvarig sökes till Essverk!

15 mars 2024