Customer Success Lead

Customer Success Lead

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är grym på att kommunicera och är en stjärna på att förstå kunders frågor och problem. Som vår Customer Success Lead har du en viktig roll som innebär att följa upp våra implementeringar och se till att kundens arbete i vår lösning ExFlow fortsätter att flyta på smidigt. För dig som brinner för att ge våra kunder den bästa möjliga kundupplevelsen och har ett enormt engagemang kommer du passa i rollen som en hand i handske.
Om tjänsten
Det är en fördel att ha arbetat med IT/Tech lösningar för att förstå de frågor kunderna ställer. Du kontaktar kunder och följer upp implementationer av ExFlow, vår lösning för att automatisera fakturahanteringen. Du säkerställer att vi har nöjda kunder och som hjälper dem vidare vid utmaningar. Du kommer att ha vårt CRM verktyg till hands och frihet att erbjuda kunder lösningar till deras problem.
Främsta arbetsuppgifter
Boka och genomföra möten med kunder för uppföljning
Använda vårt CRM verktyg för att registrera händelser och uppdatera kundernas kontaktinformation
Ge vidare information internt för att lösa eventuella problem
Direkt hjälpa kunder genom att tillgodose dem med manualer och planera in supportstöd



Du ska ha:
En mycket god datavana, gärna vara tech-savvy
Erfarenhet av att arbeta med kundsupport
en svenska som gör att du både talar och skriver obehindrat
en engelska som sitter som en smäck



Vad kollegorna säger om dig:
Att du är en teamplayer
Att du är prestigelös med en ständig vilja att lära dig mer
Att du är självständig och ansvarstagande
Att du är dedikerad och gillar att jobba
Att du är nyfiken och har alltid många idéer
Att du har en entusiasm som smittar av sig



Hos oss får du:
En grym onboarding med tydlig introduktion och uppskattning från första stund
Finfina arbetsverktyg och senaste mobiltelefonen
Hjälpsamma kollegor med stor kompetens och erfarenhet
tillhöra ett glatt team som alltid har nära till ett skratt
Ett generöst friskvårdsbidrag
Sjukförsäkring, sjukvårdsförsäkring & tjänstepension
Flexibel arbetstid och möjlighet till visst distansarbete
Kontinuerlig kompetensutveckling
Sociala aktiviteter under och efter arbetstid



Arbetsplats:
Fr o m december 2021 sitter vi i nya, snygga lokaler precis ovanför Mall of Scandinavia. Vi tycker det är viktigt att kunna kombinera arbete och fritid så att arbeta på distans ibland är helt ok. Vi hoppas att du vill vara på kontoret minst tre dagar i veckan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SignUp Software AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2021
  • Ansök senast: 4 december 2021

Postadress

Evenemangsgatan 2c
SOLNA, 16979

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024