Customer Success Manager

Customer Success Manager

Arbetsbeskrivning

I rollen som Customer Success Manager hos Junglemap ansvarar du för kundvård, till nya och befintliga kunder. Du kommer ingå i ett team av CSM:er i Norden.

Huvuduppgiften är att skapa bästa möjliga resultat med NanoLearning hos Junglemaps kunder.

Som CSM representerar du företaget och är därmed kundens kontakt. Vi lägger därför stor vikt på din sociala kompetens, ödmjuka sätt och positiva attityd. Du förstår värdet av goda kundrelationer och vi ser att du ständigt strävar efter att utvecklas med oss och våra kunder.

Vi letar efter en person som kommer att:

- Bidra till en bra ombordstigning av nya kunder

- Säkerställa bästa möjliga inlärningsresultat hos våra kunder

- Svara på förfrågningar från kunder

Dina egenskaper

Du är en social person som har ett eget driv och ett strukturerat arbetssätt. Du ska kunna jobba självständigt och är villig att ta egna initiativ. Som person är du ödmjuk, serviceinriktad och har en vilja att lära dig nya saker.

- Hög social kompetens och servicekänsla

- Flytande svenska och engelska i tal och skrift

- Är pedagogisk och intresserad av lärande

- Hög kunskap inom IT

Meriterande Det är meriterande om du har arbetat med digital kommunikation/digitalt lärande tidigare. Är du kunnig inom it är det en stor fördel. Norska är inget krav, men meriterande.

Villkor
Start: Så fort som möjligt enligt överenskommelse.
Placering: Stockholm
Lön: Grundlön
Omfattning: Heltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Junglemap
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2021
  • Ansök senast: 6 oktober 2021

Liknande jobb


6 september 2023

6 september 2023

6 september 2023

6 september 2023