Customer Success Manager till Holm Security

Customer Success Manager till Holm Security

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Som Customer Success Manager hjälper du Holm Securitys nordiska kunder att identifiera och optimera potentiella säkerhetsrisker i deras miljöer. Med hjälp av plattformen Holm Security VPM urskiljer du kundernas kritiska sårbarheter och kontaktar dem för att ge förslag på lösningar. Personerna som du har kontakt med hos kunderna har oftast en teknisk profil, exempelvis en IT-tekniker eller CTO. Holm Security arbetar oberoende av kundens leverantör av hård- och mjukvara, med fokus på de bästa lösningarna för eventuella säkerhetsbrister.

Naturligtvis är kundnöjdhet A och O hos Holm Security, därför har du dedikerade kunder som du ansvarar för. En vanlig dag kan bestå av att hantera komplexa felsökningar, utföra koncepttester, ha supportmöte med dina kunder, implementera Holm Security VPM hos kund, eller uppdatera användarmaterial samt identifiera och rådgiva kring säkerhetsrisker. I denna roll sker ingen försäljning.

Detta är en rekrytering där du anställs direkt av Holm Security med en inledande provanställning på 6 månader.

Om företaget
Holm Security grundades 2015 och är idag verksamma i Norden, Europa och Asien. Företaget arbetar med sårbarhetsanalyser; plattformen Holm Security VMP hjälper deras kunder att ta kontroll över sin digitala säkerhet. Holm Security erbjuder även en lösning för att analysera hur motståndskraftiga företagens användare är mot attacker som phising och ransomware.

Som anställd hos Holm Security blir du en del av ett internationellt team med över 60 anställda, varav ca 25 anställda i Stockholm. Företaget ska fortsätta växa, därför söker de nu ytterligare en person till sitt Customer Success team i Stockholm. I denna roll rapporterar du till den globala chefen för teamet.

Ditt arbete sker på veckodagar under kontorstid, möjlighet till flex finns men naturligtvis ser du till att vara tillgänglig för kunderna när det krävs. I dagsläget arbetar många hemifrån eller blandat några dagar på kontoret och några dagar hemifrån beroende på vad för typ av arbete som ska utföras.

Din profil
Vi söker dig med god teknisk kompetens, särskilt gällande nätverk, antingen från studier eller som självlärd från arbetslivet. Du har även grundläggande förståelse för hur en IT-infrastruktur ser ut. Du får gärna ha tidigare erfarenhet av arbete som till exempel Supporttekniker, Technical Account Manager eller Customer Success Manager. Det här är en roll med fokus på såväl tekniska analyser som kundkontakt och du trivs bra i en roll där du får hantera komplexa problem.

Holm Security är ett företag där det händer mycket och du vill vara med på denna resa och växa. Du tar initiativ och delar med dig av din kompetens för att göra det bästa möjliga arbetet varje dag. Självklart tycker du att teknik är kul och har du erfarenhet av digital säkerhet är detta meriterande.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.


Sökord: Customer success manager, CS Manager, technical cs manager, technical customer support, CSM, TAM, network, nätverk, teknisk support, nätverkssäkerhet, digital säkerhet, onlinesäkerhet, vulnerability management

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Supporttekniker

Supporttekniker

21 april 2021