Customer Support Specialist till FindCourses PRO

Customer Support Specialist till FindCourses PRO

Arbetsbeskrivning

Som Customer Support Specialist på FindCourses PRO är ditt huvudsakliga ansvar att hjälpa våra kunder till en positiv användarupplevelse. Du ingår i ett mindre team där ni arbetar strategiskt för att tillhandahålla en förstklassig supportfunktion till våra kunder

Typiska arbetsuppgifter:

- Ansvara för hela supportprocessen, från inkommet ärende till levererad lösning
- Hjälpa våra kunder till en förstklassig användarupplevelse
- Utveckla supportprocesser och förbättra våra kommunikation mot våra användare
- Ansvara för att testa och ge feedback på nya funktioner och inkomna buggar
- Med stöttning från manager driva och arbeta med interna projekt


Vad erbjuder vi?

- Möjlighet att arbeta med några av Sverige största företag
- Arbeta i ett tillväxtbolag med en platt snabb organisation (här händer det ständigt nya spännande grejer)
- STORT utrymme för initiativ och idéer. Vi välkomnar dem! Vi vill ha dem!
- Internationellt bolag med kollegor från UK, US, Spanien, Frankrike, Tyskland mfl.
- Möjlighet att jobba i en stabil, trygg organisation mot en tydlig vision
- Friskvårdsbidrag (vid tillsvidareanställning)
- En rolig arbetsplats där vi kör teamaktiviteter, spelar pingis, tränar etc.
- Måndagsfrukost, fredags-öl och teambuilding-aktiviteter
- Julfest, Kick Off på Lillsved och After Works


Som medlem hos oss i EMG Familjen kommer du att jobba med en ung internationell grupp på EMG's huvudkontor i Stockholm. Vi är ett gäng som tror på livslångt lärande och utvecklar kontinuerligt våra medarbetare, dels internt genom “EMG Academy” men även externt med några av de bästa utbildningssätena i världen.

Vem söker vi?

- Du är flytande i Svenska och Engelska, i såväl tal som skrift
- Du har goda kunskaper inom Microsoft office
- Du sätter alltid kunderna i fokus och det är självklart för dig att alltid ge kunden bästa möjliga service. Människor är kul! Service är kul!
- Du är en stark kommunikatör, ansvarstagande och lösningsorienterad.
- Du är nyfiken, har nära till skratt, är social och gillar att ha kul på jobbet


Meriterande

- Erfarenhet av att driva projekt är det ett stort plus!
- Erfarenhet av arbete inom service/support och/eller utbildningsbranschen


Vilka är Findcourses PRO?
Findcourses PRO (https://findcoursespro.com/) är inriktade mot företagskunder och tillhandahåller dem anpassade/företagsspecifika utbildningsportaler. Vi hjälper kunden genom hela processen, från att söka och jämföra utbildningar till att boka och hantera faktureringsflödet. Vi är en global aktör som i dagsläget finns i Norden, Frankrike, Tyskland, Kanada och USA.

Vill du vara en del av vår familj? Skicka in din ansökan med CV och betyg till oss redan idag! Har du några frågor, vänligen kika på vår FAQ (https://career.educationsmediagroup.com/pages/faq), alternativt chatta med oss här direkt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Frida Björkman
+46 (0) 76 039 28 97
Abby Guthrie

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EMG - Educations Media Group
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2021
  • Ansök senast: 3 november 2021

Besöksadress

Hovslagargatan 3, Stockholm
None

Postadress

Hovslagargatan 3
Stockholm, 11148

Liknande jobb