Dansktalande kundtjänstmedarbetare, Zettle by Paypal, Stockholm

Dansktalande kundtjänstmedarbetare, Zettle by Paypal, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Pratar du flytande danska och har erfarenhet av att hjälpa kunder inom kundtjänst, detaljhandeln eller restaurangbranschen? Vill du att småföretag ska ha lika möjligheter att få betalt för sina produkter/tjänster och tror att du har rätt inställning för att bidra till det? Varmt välkommen med din ansökan redan idag och häng med Zettle by Paypal på deras spännande tillväxtresa! 

Zettle arbetar med att hjälpa småföretag att lyckas i en värld av jättar. Genom deras första kortterminal och app revolutionerade de mobila betalningar. Idag erbjuder Zettle en hel svit med användarvänliga och proffsiga verktyg som hjälper människor i Europa och Latinamerika att starta, driva och utveckla sina företag.

Ansvarsområden
Customer Engagement-teamet på Zettle by PayPal ansvarar för att erbjuda sina användare bästa möjliga support och stödja dem i alla led i iZettle-resan - via telefon, e-post och chatt. Vi letar nu efter en Customer Support Advisor till teamet i Stockholm som kan hjälpa användare på deras danska marknad. Som det vänliga ansiktet på Zettle kommer du att informera kunder om vad Zettle har att erbjuda och hjälpa kunden att komma igång med sitt konto på ett sätt som är anpassat efter deras behov. Du kommer också att hjälpa kunden att växa och hantera sin verksamhet med hjälp av Zettles produkter - alltid på ett snabbt och vänligt sätt. Du arbetar i ett team på cirka tio personer som arbetar tillsammans för att stödja kunder i Sverige, Danmark, Finland och Norge.
Stödja småföretagare via telefon, e-post och chatt
Hjälpa Zettles produktutvecklare att utveckla produkterna genom din feedback från användare
Vara proaktiv, flexibel och innovativ i ditt stöd till Zettles kunder


Arbetstider
Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, direkt hos Zettle by Paypal. 
Arbetstid: mån-fre i två varierande skift, 08.00-17.00 eller 09.00-18.00.

Kvalifikationer
För den här rollen behöver du:
Tala flytande danska (modersmålsnivå)
Tala flytande engelska, Paypals affärsspråk
Ha god kommunikationsförmåga, såväl skriftligt som verbalt
Vara kundorienterad och ta kundupplevelsen till nästa nivå: du brinner för att skapa smidiga, enkla och framför allt högkvalitativa kundupplevelser som skapar ”aha-ögonblick”

Du är professionell, strukturerad och stolt över din noggrannhet. Vidare är du en riktig lagspelare som drivs av att lyckas i en vänlig, snabbföränderlig miljö. Om du har intresse för försäljning eller affärer är det ett plus.

För den här positionen behöver du genomgå en säkerhetsprövning som en del av rekryteringsprocessen, som behöver godkännas innan du kan gå med i teamet. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-07-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Vänligen bifoga ditt CV på engelska i din ansökan.

För information: : Louise Ericson, junior konsultchef, louise.ericson@randstad.se

Om företaget
Driven av en grundläggande övertygelse om att tillgång till finansiella tjänster skapar möjligheter, har PayPal (NASDAQ: PYPL) åtagit sig att demokratisera finansiella tjänster och ge människor och företag möjlighet att gå med och trivas i den globala ekonomin. Deras öppna digitala betalningsplattform ger Paypals 392 miljoner aktiva kontoinnehavare förtroendet att ansluta och utföra transaktioner på nya och kraftfulla sätt, oavsett om de är online, på en mobil enhet, i en app eller personligen. Genom en kombination av teknisk innovation och strategiska partnerskap skapar PayPal bättre sätt att hantera och flytta pengar och erbjuder val och flexibilitet när du skickar betalningar, betalar eller får betalt. PayPal-plattformen, inklusive Braintree, Venmo och Xoom, finns på mer än 200 marknader runt om i världen och gör det möjligt för konsumenter och handlare att ta emot pengar i mer än 100 valutor, ta ut medel i 56 valutor och hålla saldon på sina PayPal-konton i 25 valutor.

År 2018 blev Zettle en del av PayPal-familjen. Sedan 2010 är Zettles uppdrag att hjälpa småföretag att lyckas i en värld av jättar. De revolutionerade mobila betalningar med deras första kortterminal och app. Idag erbjuder Zettle en hel svit med användarvänliga och proffsiga verktyg som hjälper människor i Europa och Latinamerika att starta, driva och utveckla sina företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juli 2021
  • Ansök senast: 25 juli 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Technical support to TaxiCaller in Linköping

Technical support to TaxiCaller in Linköping

27 juli 2021