Deltidstjänst som kontorsassistent med utvecklingsmöjligheter

Deltidstjänst som kontorsassistent med utvecklingsmöjligheter

Arbetsbeskrivning

Är du driven och serviceminded person som trivs med ordning och reda? Har du tidigare erfarenheter av att arbeta med ett helhetsansvar?
Då har vi rätt tjänst för dig! Ansök redan idag för att säkra din plats i urvalet.

Dina arbetsuppgifter
Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att se till att kontoret ser bra ut och sköta allt från högt till lågt för att få det att fungera så bra som möjligt. Om det finns intresse för att utvecklas i rollen så finns det stora möjligheter till att göra annat som till exempel uppdatering av hemsidan, prospektera nya kunder, boka möten och skriva avtal med kunder.
Nedan finns exempel på arbetsuppgifter:

- Fixa maillistor
- Administrera nycklar och nyckelbrickor
- Planera aktiviteter för kontoret
- Slänga sopor
- Skriva, gå igenom och kontrollera fakturor
- Posta kuvert
- Maila kunder
- Handla förbrukningsvaror
- Boka lunch för konferensdagar
- Gå igenom kvitton
- Läsa, granska och kommentera avtal
- Ta emot leveranser (paket) som kommer till kontoret
- Kontrollera tidrapport till underkonsulter

Om företaget
Vår kund har sedan starten arbetat nära både kunder och partner. Tack vare ett nära samarbete med olika partner – underkonsulter och andra konsultbolag – kan de erbjuda sina kunder ett mycket brett tjänsteutbud. Deras affärsidé sammanfattar de kort och koncist i en enda mening:

”Vi ska med hög kompetens och starkt engagemang sprida kunskap och leverera lösningar som stärker våra kunder och partner.”

Mer info om företaget ges vid eventuell intervju.

Din profil
För att passa in i rollen som kontorsassistent krävs det att du är en pålitlig och nogrann person som trivs med att arbeta självständigt och strukturerat. Vi ser gärna att du är flexibel och att du trivs med att vara lösningsorienterad. Vi tror att du lyckas i rollen om du har ett intresse för både teknik och vill bygga kundrelationer.

Skallkrav:

- Serviceminded
- IT vana
- Svenska och engelska i tal och skrift



Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Omfattning: Deltid eventuellt chans till heltid
Tjänstgöringsort: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Tillträde: Enligt Överenskommelse

Urval och intervjuer hålls löpande, sök därför tjänsten redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2020
  • Ansök senast: 15 april 2020

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024

12 mars 2024