Department Manager Teknik & Fastighet Distributions Center

Department Manager Teknik & Fastighet Distributions Center

Arbetsbeskrivning

Varför jobba hos oss?
JYSK är en internationell detaljhandelskedja som säljer “allt till hemmet” och som ägs av dess ursprungliga grundare, Lars Larsen, känd i hela Danmark som landets ledande affärsman som alltid har “ett bra erbjudande”. Koncernens årliga omsättning är 4,2 miljarder euro. Tillväxten är stadig och kontrollerad. Idag består den totala personalstyrkan av ca 22 000 medarbetare i 50 länder och ca 3200 butiker. Läs mer om oss på https://jysk.se/om-jysk
JYSK Distributionscenter i Nässjö (DCN) är ett högteknologiskt lager med distribution till butiker och e-handelskunder i Sverige och Finland (totalt ca 250 butiker).
Lagret består av 3 höglager samt manuella områden med en total yta av ca 73 000 m2 och med plats för ca 170 000 pallplatser. Dessutom har vi idag externlager med en total yta av ca 40 000 m2.
JYSK Distributionscenter i Nässjö söker nu en driven ledare till teknik, underhåll och fastighetsavdelningen med personalansvar för mellan 12-15 medarbetare. Jobbet som Department manager på JYSK innebär att du har personalansvar för din grupp och arbetsleder dessa medarbetare i det dagliga arbetet.
JYSK Nordic arbetar med internationella leverantörer och kunder, varpå goda kunskaper i engelska är ett krav.
Du ansvarar för förebyggande underhåll och support på DCN:s anläggning/fastighet samt att utveckla och förbättra verksamheten kvalitetssäkert och kostnadseffektivt.
Vi använder oss av SSI:s underhållssystem: SMT – API PRO.
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet av en arbetsledande roll med personalansvar.
Som ledare förväntas du leva efter JYSK Leadership: Ledare – Coach - Kommunikatör
Du kan förvänta Dig:
Att arbeta på en arbetsplats som satsar inför framtiden
Att få ett spännande och utmanande arbete som kräver planering samt att du tänker utanför boxen för att lösa de utmaningar du ställas inför i det dagliga arbetet
Att få kompetenta kollegor som arbetar för en bra laganda och god stämning på arbetsplatsen
Att du får utvecklingsmöjligheter inom företaget
Att få arbeta med ständiga förbättringar i en högteknologisk produktionsmiljö
Vi förväntar oss att Du:
Arbetar efter vårt motto CUSTOMER FIRST vilket innebär att våra kunder ska få den bästa servicen varje dag
Är målinriktad, driven, alert, strukturerad, flexibel och positiv
Har en stor vilja och engagemang att leverera varje dag tillsammans med dina medarbetare genom delegering, planering och uppföljning
Har ledarerfarenhet
Har datorvana
Vana av att jobba med PDCA eller liknande arbetssätt för att uppnå mål
Det är meriterande om du:
Har erfarenhet ledarskap inom teknik/underhåll
El behörighet

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Distributions Center Nässjö Nässjö
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2022
  • Ansök senast: 11 december 2022

Postadress

Vallgatan 10
Nässjö, 57121

Liknande jobb


7 februari 2023

Underhållsledare Anrikningen

Underhållsledare Anrikningen

7 februari 2023

Chef centralt Elunderhåll

Chef centralt Elunderhåll

3 februari 2023

1 februari 2023