Digital Project Lead till Scandinavian Service Partner

Digital Project Lead till Scandinavian Service Partner

Arbetsbeskrivning

Har du ett intresse för konsumentresan samtidigt som du är en fena på Excel? I rollen som Digital Project Lead kommer du att arbeta med de digitala betalningslöningar som SSP erbjuder på sina enheter. Här får du chansen att vara med på en stor expansion framåt, i en spännande och internationell miljö. Välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Scandinavian Service Partner (SSP) är en ledande operatör av restauranger, barer, caféer, food courts och butiker på allt från flygplatser och tågstationer, till arenor och eventanläggningar. Med fler än 600 anläggningar på olika resedestinationer i 36 länder, är hela 200 av dem i Norden. SSP har en portfölj med några av de mest kända varumärkena i landet som de driver under licens, exempelvis Starbucks och Burger King, men också deras egna märken såsom ÄTA, Hunter Bar och The Oak Barrel. SSP är placerade på Arlanda flygplats - en spännande och händelserik miljö där saker och ting aldrig står stilla. Det är även efter den devisen som SSP jobbar. Genom att vara flexibla, modiga och innovativa kan företaget ge sina gäster en upplevelse som överträffar alla förväntningar.

På sina enheter kan SSP erbjuda betalningslösningar via QR-koder, självutcheckning och betalningskiosker. De erbjuder utöver detta home delivery och pre-order via webben. I rollen som Digital Project Lead kommer du att tillhöra SSP’s digitala team. Ert huvudsakliga ansvarsområde är att arbeta med de digitala betalnings- och beställningslösningar som SSP erbjuder. I samband med detta har ni ett starkt internt samarbete med främst kategoriteamet och IT-avdelningen. Du kommer även att ha kontakt med externa parter, såsom företagets leverantörer av digitala lösningar.

I din roll kommer du att säkerställa att innehållet och lay out:en går enligt varumärkets grafiska profil samtidigt som ni maximerar försäljningen. För att göra detta kommer du att arbeta avancerat i excel. Du driver även testningen av nya lösningar och funktioner - allt för att skapa en sömlös kundupplevelse. Då SSP expanderar kommer flera nya enheter att öppnas framöver. Här tar du dig an en projektledande roll vad gäller de digitala lösningarna, och tillsammans med din kollega arbetar ni för utveckling och förbättring av både nya och befintliga betalningslösningar.

#

Du erbjuds:


* Att vara del av ett flexibelt företag utan tunggrodda processer och långa beslutsvägar. Här är det en kort sträcka från idé till action!
* Goda utvecklingsmöjligheter i din roll och i företaget
* En varierande roll i en spännande miljö


ARBETSUPPGIFTER
- Förbättra funktionalitet i de befintliga digitala lösningarna
- Försäljningsoptimering där du säkerställer att ni får ut maximal nytta av systemen som används
- Ansvara för genomförande av utbildningar vid lanseringar / ta fram utbildningsmaterial
- Testning och justering
- Skapa underlag i Excel
- Agera projektledare för nya enheter där du ansvarar för den digitala lösningen
- Vara kontaktperson till såväl interna funktioner (ex IT och kategoriteam) som externt med leverantörer av system

VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i Excel
- Har arbetat med digitala lösningar, systemutveckling, eller IT som på något sätt varit med fokus på användaren
- Har goda kunskaper i såväl svenska som engelska, detta då båda språken används i arbetet
- Har arbetat i projektform eller liknande

Det är meriterande om du:


* Har arbetat med beställningsappar eller liknande
* Har arbetat i en operativ roll inom restaurang


Som person är du:


* Strukturerad
* Problemlösande
* Serviceinriktad
* Samt har en god samarbetsförmåga


#

Övrig information


* Start: Omgående/enligt överenskommelser
* Omfattning: Heltid, tillsvidare
* Placering: Arlanda, SkyCity
* Övrigt: I rekryteringsprocessen kommer det ingå att göra ett arbetsprov i Excel.
* OBS: Då Arlanda är ett säkerhetsklassat område kommer du att behöva genomgå en säkerhetsprövning. Detta innebär bland annat att du behöver kunna visa upp intyg på vad du varit sysselsatt med de senaste fem åren, samt kunna visa upp ett utdrag från belastningsregistret.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2022
  • Ansök senast: 5 september 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 september 2022

23 september 2022

23 september 2022

23 september 2022