Driftig registrator sökes för uppdrag på 50%

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av arbete som registrator och vill arbeta deltid en kortare period hos vår offentliga kund? Välkommen med din ansökan!

Om uppdraget:

Vår offentliga kund växer och bygger stad. De är en öppen, enkel och smart verksamhet som präglas av valfrihet, effektivt resursutnyttjande och dialog med medborgarna. Kunden står för mångfald och öppenhet som är viktiga ledstjärnor. De strävar efter att vara de bästa i sitt område med de bästa medarbetarna för att tillsammans uppnå målen.

Uppdraget är med start sista veckan i november och pågår fram till januari eller februari 2019.

Dina arbetsuppgifter:

I uppdraget kommer du att arbeta med registrering av inkommande ärenden och handlingar i ärendehanteringssystemet (Ecos/Platina), som kommit in via mejl och post. Du kommer att skicka svar att vi fått in en anmälan, ansökan eller klagomål och att detta är registrerat samt scanna in samtliga handlingar som inkommer på ärendet. Vidare kommer du att vara behjälplig med utlämning av begärda offentliga handlingar, posthantering samt förbereda expediering av nämndbeslut. För detta ser vi att du har erfarenhet av arbete som registrator.

Dina kvalifikationer:

- Gymnasieutbildning eller motsvarande
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som registrator
- Goda kunskaper om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registratorns funktion och ansvar
- MS Office

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linda Solini på e-postadress: linda.solini@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.


Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 12 november 2018

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


29 juni 2022

Registrator, vikariat, till Utbildningskontoret

Registrator, vikariat, till Utbildningskontoret

29 juni 2022

Administratör till byggnadsnämndens ärendehantering

28 juni 2022