Ekonom sökes till uppdrag i Norrköping

Ekonom sökes till uppdrag i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Är du tillgänglig omgående och har relevant erfarenhet? Ta steget mot ett nytt uppdrag och sök tjänsten redan idag!

Om uppdraget

Vår kund, som är en samhällsviktig verksamhet, söker nu en ekonom till ett heltidsuppdrag. Uppdraget börjar omgående, och beräknas pågå till och med december 2023. Du arbetar hos vår kund i centrala Norrköping.

Dina arbetsuppgifter

Vår kund arbetar med många pågående och planerade projekt, och som ekonom blir du ett viktigt stöd till kontorsledningen, till enskilda chefer och projektledare i sina uppdrag. Här har du alla möjligheter att själv utvecklas och samtidigt bidra till att verksamheten växer på ett hållbart sätt. Tillsammans arbetar verksamheten för att lösa kluriga utmaningar genom att vara innovativ och modiga.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ekonomisk uppföljning och analys
- Budgetarbete (internbudget och flerårsbudget)
- Delårs- och helårsårsbokslut
- Utrednings- och utvecklingsarbete


Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter
- Högskoleutbildning inom ekonomi, gärna med inriktning mot redovisning.
- Erfarenhet av att självständigt arbeta med ekonomiska analyser
- Erfarenhet av att, på ett pedagogiskt sätt, kommunicera ekonomifrågor både skriftligt och muntligt


Meriterande för tjänsten:- Erfarenhet av ekonomiarbete inom kommunal verksamhet

Som person ser vi att du har en god samarbetsförmåga, och en vilja att hjälpa andra. Du kan flexibelt anpassa dig till ändrade omständigheter, och organiserar ditt arbete på ett effektivt sätt. Ytterligare har du en god förståelse för numeriska underlag och uppgifter, samt en förmåga att kommunicera på ett tydligt sätt.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2022
  • Ansök senast: 14 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024