Ekonomiadministratör på deltid till mindre verksamhet i Kumla!

Ekonomiadministratör på deltid till mindre verksamhet i Kumla!

Arbetsbeskrivning

Har du goda kunskaper inom ekonomisystemet Visma? Är du en prestigelös person med erfarenhet inom ekonomiadministration? Vi söker just nu en Ekonomiadministratör för uppdrag hos vår kund i Kumla! Anställningsgraden är på 50% till att börja med, men kan komma att utökas allteftersom. Uppdraget förväntas starta i augusti för att pågå i sex månader, men goda chanser till förlängning eller övertag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Rollen som Ekonomiadministratör kommer vara bred och omväxlande. Du tillhör ett litet kontor med fyra anställda. Detta innebär att du kommer ansvara för mer än bara ekonomiadministration vilket kräver att du är flexibel och prestigelös som person.

Exempel på dina arbetsuppgifter är (men inte uteslutande):
• Bokföring
• Inköp till verksamheten, såväl kontorsmaterial som utrustning till produktionspersonal
• Orderregistrering och lägga in rapporter
• Bemanna telefon och mail
• Materialregistrering
• Städning av gemensamma utrymmen

Tjänsten startar på 50% men kan utökas om behovet finns och kan då ta för sig fler områden administrativt.

Vem är du?
Till rollen som Ekonomiadministratör söker vi dig med ekonomisk bakgrund och tidigare erfarenhet inom liknande område. Du besitter goda kunskaper i ekonomisystemet Visma och har allmänt god systemvana. Då roller innefattar mycket kontakt med kunder och leverantörer ställs krav på flytande kunskaper i svenska, vad gäller såväl tal som skrift.

Som person är du social och öppen som trivs i en varierande och serviceinriktad roll. Du är prestigelös och inte rädd för att rycka in där det behövs. Vidare är du ansvarstagande bidrar till en god stämning på kontoret.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2020
  • Ansök senast: 30 juni 2020

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


23 april 2024

kontor - ekonomi/logistik

kontor - ekonomi/logistik

22 april 2024

Ekonomi ansvarig

20 april 2024