Ekonomiadministratör till globalt bolag!

Ekonomiadministratör till globalt bolag!

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN

A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet.

För kunds räkning söker vi nu en engagerad medarbetare som har ett öga för detaljer. Vår kund är ett globalt företag inom logistik som jobbar med lokal expertis på varje ort. Genom god sammanhållning och roliga aktiviteter även utanför jobbet kommer du vara en del av ett härligt gäng. Utvecklingsmöjligheterna i bolaget är stora och din trivsel prioriteras högt.

ANSVARSOMRÅDEN OCH UPPGIFTER:

Som Ekonomiadministratör kommer du att ingå i speditionsteamet genom en assisterande roll inom ekonomi.

Den primära arbetsuppgiften kommer vara att granska inkommande leverantörsfakturor där du kommer kontrollera att fakturorna stämmer och följa upp att betalningar sker i tid. På sikt kommer möjlighet finnas att arbeta med fakturering till kund. Även förekommande koordinerade ekonomiuppgifter på avdelningen kommer ingå i ditt arbete och bidra till variation.

För denna tjänst krävs ingen tidigare erfarenhet av att ha arbetat med ekonomi - vi söker efter dig som är en positiv person och vill bidra till teamet! För att trivas i rollen bör ekonomi vara ett intressant område att utvecklas inom.

KVALIFIKATIONER:

- Gymnasieexamen inom ekonomi.



SOM PERSON TROR VI ATT DU ÄR/HAR:

Självorganiserande. Du planerar och organiserar arbetet på ett målmedvetet sätt, du prioriterar resurser och du hanterar din tid effektivt.

Noggrann. Du har ett detaljfokus och ditt arbetssätt är grundligt och korrekt.

Initiativtagande. Du söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra.

Relationsskapande. Du uppskattar att arbeta tillsammans med andra människor och har en god kommunikationsförmåga.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående.

Arbetstider: Ordinarie kontorstider.

Arbetsplats: Centrala Göteborg

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Omfattning: Heltid.

Varmt välkommen med din ansökan. Urvalet sker löpande, så ansök gärna omgående! Vid frågor vänligen vänd dig till agnes@a-hub.se .

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 10 juli 2022

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024