Ekonomiassistent inom kundreskontra till Aimo Park

Ekonomiassistent inom kundreskontra till Aimo Park

Arbetsbeskrivning

SJR tillsätter nu en erfaren ekonomiassistent inom kundreskontra till Aimo Park Sweden AB. Du kommer att jobba med hela flödet inom kundreskontran och du kommer att tillhöra reskontragruppen på 8 personer.

Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR start omgående och 9 månader framåt till 28/2-2023 och därefter finns stora möjligheter till direktanställning hos Aimo Park.

Aimo Park i Sverige
Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.

Arbetsuppgifter;
Du kommer att tillsammans med dina kollegor att jobba med hela flödet inom kundreskontra vilket innebär b.la;

- In och utbetalningar
- Fakturering
- Månadsavstämningar
- Utläggshantering
- Påminnelser

I tjänsten kommer du även att vara behjälplig med övriga ekonomiska arbetsuppgifter som rör ekonomiavdelningen. Aimo Park har sitt kontor i Marievik och vill att man arbetar på plats 3 dagar/v.

Vem söker vi;
Vi söker dig som är trygg i hela kundreskontraflödet och är van med att jobba i stora fakturaflöden. Kunden jobbar i en bransch där det går ut många fakturor med små belopp och är transaktionsrikt. Har du tidigare jobbat i NetSuite eller Navison är det en merit men inget krav. Du trivs med att sätt dig in i nya processer och rutiner. Du har goda kunskaper i Excel.

För att trivas hos kunden bör du vara prestigelös och flexibel, självgående och en lagspelare. Du är en problemlösare som har lätt till skratt samtidigt du är professionell i din yrkesroll. Du är noggrann och strukturerad samtidigt som du jobbar effektiv.

Ansökan;
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-06-15.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2022
  • Ansök senast: 20 juni 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024