Ekonomiassistent inom kundreskontra till spännande internationellt bolag

Ekonomiassistent inom kundreskontra till spännande internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Vill arbeta med ekonomi i ett spännande internationellt bolag i säkerhetsbranschen? Vi söker för kunds räkning dig som har några års erfarenhet i en liknande roll!

Dina arbetsuppgifter blir i huvudsak följande:

- Kundreskontra
- Ansvar för intercompany avstämningar
- Mycket kommunikation med interna kunder och avdelningar, samt externa kunder och agenter
- Övriga kundrelaterade uppgifter




Vem söker vi?

Vi söker dig med god ekonomisk förståelse och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god digital mognad och behärskar engelska i tal och skrift. Har du arbetat i affärssystemet Movex/M3 är det meriterande.

Som person är du driven, självgående och kommunikativ. Vidare har du hög integritet, är ansvarstagande och är mån om att möta deadline. Uppdraget är på heltid och pågår i tre månader med möjlighet till förlängning. Vi erbjuder dig en spännande roll i ett bolag där du ingår i ett ekonomiteam om sju personer.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Caroline Karlsson på 076-647 16 00. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-11-02.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2021
  • Ansök senast: 2 november 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Revenue Accountant

Revenue Accountant

26 november 2021

Ekonomiadministratör

Ekonomiadministratör

26 november 2021

Ekonomiassistent Varberg

Ekonomiassistent Varberg

26 november 2021

Ekonomimedarbetare

26 november 2021