Ekonomiassistent, leverantörsreskontra med erfarenhet av Navision

Arbetsbeskrivning

Vi söker en kvalificerad ekonomiassistent inom leverantörsreskontra för ett konsultuppdrag som startar inom några veckor och löper minst sex månader framåt. Vår kund är verksam i en attraktiv och transaktionsintensiv bransch. De sitter i fina lokaler centralt i Stockholm.

Rollen är på heltid och du kommer tillhöra ett reskontra-team på fyra personer som rapporterar till reskontrachef.

Du har minst fem års erfarenhet av leverantörsreskontra och tidigare erfarenhet av affärssystemet Navision som du kommer arbeta i.

Du kommer att arbeta som ekonomikonsult via oss på Newr. Hos vår kund arbetar du med hela leverantörsreskontraprocessen och några av dina arbetsuppgifter är:

- Avstämningar
- Betalningar
- Löpande bokföring
- Banköverföringar


I rollen kommer du att ha många kontaktytor både internt samt med leverantörer. Det är också viktigt att du trivs i att arbeta i ett team med mycket samarbete.

Du talar svenska och engelska obehindrat.

Varmt välkommen med din ansökan!

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Iren Sayar på Newr, 073-027 96 21.

Newr är specialiserade på rekrytering och interimslösningar inom ekonomi och finans. Vi bistår företag med kandidater och konsulter på chefs-, specialist och linjerollsnivå. Newr står för det vi anser att vår bransch handlar om - new relations. Mellan oss, våra kunder, kandidater och konsulter. Vår ambition är att vara ett attraktivt val för dig som söker en ny utmaning inom ekonomi eller behöver stärka din ekonomifunktion på kort eller långsikt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Newr
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2020
  • Ansök senast: 18 april 2021

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024