OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Nu söker vi ekonomiassistent med erfarenhet av kundservice till långt uppdrag hos kund i Södertälje.
Arbetsuppgifter
Du kommer i denna roll arbeta mycket med kundservicefrågor och fakturering. Vidare kommer du arbeta med inkassoärenden, inbetalningar samt påminnelser.
Vem är du?
• Arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent samt erfarenhet av arbete med kundtjänstfrågor
• Avslutad gymnasieutbildning, meriterande är om du eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Goda kunskaper i MS Office samt ekonomisystem
Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag via oss hos vår kund i. Du kommer att vara anställd av Jurek och erbjuds en visstidsanställning. Tjänsten är på heltid 100% (40 h/v). Start 1 april och löper tom. 31 augusti 2022. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52