Ekonomiassistent med kunskaper i det franska språket!

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker Adecco Finance & Legal nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra som vill arbeta i en internationell och utvecklande miljö!

Hur ser din arbetsdag som ekonomiassistent ut?
Du kommer att ingå i ett team hos vår kund och arbeta dedikerat mot leverantörsreskontra. Arbetet sker i systemet SAP. Rollen innefattar kontakter internt såväl som externt med bolagets leverantörer, främst ifrån fransktalande länder.

Du kommer att bli anställd som konsult hos Adecco och uthyrd till vårt kundföretag med placering i Mölndal. Uppdraget ska starta omgående och kommer att pågå under ca 6 månader framöver. För rätt person finns därefter goda möjligheter till anställning hos vårt kundföretag. Arbetstider är 8.00 - 16.30.

Vem trivs här?
Du som har en högskoleutbildning inom ekonomi eller liknande samt tidigare arbetat med kundreskontra, gärna ifrån ett större internationellt bolag, kommer att trivas och känna att du utvecklas i denna roll. Har du dessutom kunskaper inom det franska språket, är detta uppdraget för dig! Vi ser även att du har mycket goda kunskaper i det engelska språket.

Är du en serviceinriktad och noggrann person med god samarbetsförmåga är detta jobbet för dig. Rollen kräver att du har ett gott siffersinne, är flexibel och vågar ta för dig.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 13 maj 2014

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


LL Bolagen söker orderadministratör/ekonomiassistent

LL Bolagen söker orderadministratör/ekonomiassistent

3 december 2021

Ekonomi assistent

Ekonomi assistent

3 december 2021