Ekonomiassistent till attraktivt bolag i Göteborg!

Ekonomiassistent till attraktivt bolag i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Vi söker ekonomiassistent till attraktivt bolag i centrala Göteborg som kan starta på måndag!

Till vår kund i Göteborg söker vi en ekonomiassistent till avdelningen för leverantörsreskontra. Är du duktig på att se detaljer och vill bidra med din tidigare kunskap inom ekonomi? Då kanske du är personen vi söker!Uppdraget ska påbörjas omgående. Välkommen med din ansökan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I denna roll har du möjlighet att få in foten i ett stort bolag i centrala Göteborg. Här får du som har tidigare erfarenhet av ekonomiarbete chans att snabbt komma in och bidra med din kunskap. Tillsammans med duktiga kollegor blir du en viktig och uppskattad funktion i företaget! Som ett extra plus får du ingå i en härlig gemenskap med placering i ljusa lokaler med attraktivt läge!

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som ekonomiassistent på avdelningen leverantörsreskontra, Accounts Payable, kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå utav:

• Scanning av fakturor
• Processa fakturor i systemet Palette
• Ha löpande kontakt med leverantörer samt intern kontakt med kollegor inom koncernen

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är på heltid med start omgående. Du arbetar dagtid med placering centralt i Göteborg.

Uppdraget är ett bemanningsuppdrag. Detta innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund. För oss är det viktigt att du som konsult känner dig trygg och du omfattas självfallet av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra eftersom uppdraget kräver att du snabbt sätter dig in i dina nya arbetsuppgifter. Och vi söker dig som dessutom har arbetat med systemen Palette och/eller Readsoft. Meriterande är om du har kunskaper inom momsfrågor.

Vidare är du van vid att arbeta självständigt samt har ett öga för detaljer. Då tempot ofta kan vara högt ser vi även att du är duktig på att arbeta systematiskt med en stor mängd arbetsuppgifter. Svenska och engelska behärskar du flytande, både i tal och i skrift då det krävs i kontakten med bla leverantörer.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2020
  • Ansök senast: 13 december 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024