Ekonomiassistent till fakturering

Arbetsbeskrivning

Ekonomiassistent till fakturering



Till vår kund söker vi en ekonomiadministratör som vill arbeta med fakturering. Detta är ett långt uppdrag på minst ett år med start i september.

Jobbeskrivning:
Uppdraget omfattar hantering av olika typer av fakturor (konteringar). Du kommer att skapa kundfakturor, medverka vid bokslut t.ex. reserveringar m.m. Du kommer även att vara behjälplig i andra löpande ekonomiska arbetsuppgifter samt i viss mån olika ekonomiska utredningar. Konsulten har kunskaper i Excel samt arbetat i affärsredovisningssystem.

Kompetenskrav:
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
- Mycket goda kunskaper i Excel.
- Tidigare erfarenheter av arbete i affärsredovisningssystem.

Som person är du driven, noggrann och lösningsorienterad. Du är van att arbeta med dead lines och arbetar på ett strukturerat sätt. Du behärskar svenska och engelska flytande.

Ansökan:

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Detta är ett konsultuppdrag hos vår kund vilket innebär att du kommer att vara anställd av JobQuest och arbeta hos kunden. Uppdraget börjar asap och pågår till oktober, men det finns goda chanser till förlängning för rätt person.

Om JobQuest

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Kontaktpersoner på detta företaget

Asko Kyyränmäki

Kirsi Andersson

JobQuest

Therés Rydell

Sarah Emanuelsson

Fredrik Hagelin

Marjut Adalberth

Tobias Erhardt

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobquest Sverige AB Almnäs
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Långt uppdrag
  • Publicerat: 24 juli 2017

Besöksadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1 15166 Almnäs
None

Postadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1
Almnäs, 15166

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024