Ekonomiassistent till snabbväxande e-handelsbolag

Arbetsbeskrivning

Vill du ta chansen att arbeta med ekonomiadministration och bokföring på ett expansivt e-handelsbolag som brinner för naturlig hudvård? Vi växer och behöver komplettera vårt team med en ekonomiassistent.
Vi startade Opella för 10 år sedan och vår filosofi har sedan dess varit att erbjuda det bästa råvarorna för tillverkning av naturlig kosmetik, både till privatpersoner och företag.
Vi tror att du är en positiv person som söker nya spännande utmaningar. Du gillar struktur, ordning och reda, och inte minst att bidra till en härlig stämning på arbetsplatsen. Du trivs med att jobba självständigt och fokuserat med dina arbetsuppgifter, men gillar även att jobba i en miljö med mycket kontakt med både kollegor och kunder. Du är liksom vi prestigelös och redo att hugga i där det krävs.
Vi erbjuder en spännande arbetsplats för dig att utvecklas i och få en bred förståelse vad som krävs för att få en e-handel att fungera.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och letar efter dig som vill utvecklas hos oss.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
· Löpande bokföring
· Hantera påminnelser och ta hand om returer
· Stämma av inleveranser
· Betala leverantörsfakturor
· Lönehantering
· Kontrollera att orderna processas via våra system
Kvalifikationer
· Vi ser gärna att du har erfarenhet inom ekonomi med uppgifter som reskontrahantering och löpande bokföring
· Utbildning inom ekonomi på minst gymnasienivå eller motsvarande arbetslivserfarenhet
· Goda kunskaper inom Excel
· God processförståelse och förmåga att lära dig nya system
Tillträde och ansökan
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med placering i våra lokaler i Hägersten. Hit tar du dig lätt både kommunalt (T-bana Midsommarkransen) och med bil. Intervjuer sker löpandes och vi hoppas tillsätta tjänsten så snart som möjligt.
Skicka din ansökan till info@opella.se. Vid eventuella frågor kan du maila samma adress eller ringa Jonas på 08-1215 1215.
Hoppas vi ses!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Opella AB HÄGERSTEN
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juli 2021
  • Ansök senast: 25 augusti 2021

Postadress

Västberga Allé 5
HÄGERSTEN, 12630

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024