Ekonomiassistent till trevligt företag i Malmö, omgående

Arbetsbeskrivning

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Till vår kund söker vi en pigg och glad ekonomiassistent. Företaget grundades 2000 och har de senaste åren växt genom förvärv. De är verksamma i ventilationsbranschen och företagskulturen är familjär och öppenhjärtlig.

Uppdraget är inom ramen för SJR:s konsultverksamhet med start omgående och löper cirka 6 månader framåt.

Arbetsuppgifter

Hantering av leverantörsfakturor Scanning av fakturor Vanligt förekommande arbetsuppgifter som ekonomiassistent


Rollen innebär främst ansvar för leverantörsfakturor. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med dina kollegor på ekonomiavdelningen och ni stöttar varandra i de dagliga arbetsuppgifterna.

Personligt

Du har någon form av ekonomisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. För att vara aktuell för rollen krävs att du är självständig och trygg i ditt arbete. Som person är du prestigelös och serviceminded. Du gillar att få saker och ting gjorda och att göra dem på ett korrekt sätt.

Din ansökan

Känner du igen dig i ovan beskrivning? Ingen tid att förlora! Skicka gärna in din ansökan omgående då vi arbetar med löpande urval. Har du några frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Carin Berntsson på 040-665 51 04.

Konsult hos SJR Som konsult hos SJR ska du drivas av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Som konsult hos SJR har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elisabeth Khera
+46 404 55 19
Malin Vindenberg
+46 8-407 55 20, +46 707-471 59 11
Elisabeth Khera
+46 8 407 59 19
Pernilla Häglund
+46 8-407 55 42, +46 707-647 16 42
Patrik Asperö
+46 8-407 55 41, +46 707-647 16 41
Jannika Skoglund

Tomas Vinnersten

Sebastian Anderson

Tomas Vinnersten
+46 0406655105, +46 0766471614
Kristina Bennet
+46 040-6655103

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Marknadsmässig
  • Heltid Temporärt över 6 månader
  • Publicerat: 10 mars 2017

Besöksadress

Kungsgatan 48B
GÖTEBORG

Postadress

Box 7420
Stockholm, 10391

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024