Ekonomiassistent till Vincero

Arbetsbeskrivning

Är du en driven ekonomiassistent som brinner för att utvecklas? Eller en nyexad ekonom med en stor önskan om att starta din karriär hos en arbetsgivare som vill satsa på att låta dig utvecklas? Då ska du söka denna roll!

Om Vincero

Vincero är ett investmentbolag grundat av bröderna Andreas Rutili och Robin Rutili med fokus på starkt entreprenörskap och möjligheterna som uppstår när vår omvärld ändras.

Bolaget är främst verksamt inom fastighetssektorn och investerar i bolag som grundarna själva är med och utformar. Vincero har under senare år varit delaktiga i skapandet av några av de mest snabbväxande fastighetsbolagen i Sverige. Detta genererar idag ett unikt flöde av investeringsmöjligheter. Bolagets egen genomförandekapacitet ger trygghet och flexibilitet och stärker möjligheterna till ökad lönsamhet. Fastighetsportföljen innefattar idag både kommersiella fastigheter, bostäder och utvecklingsprojekt i svenska tillväxtregioner. I tillägg till fastighetsinvesteringarna gör Vincero även selektivt mer traditionella riskkapitalinvesteringar. Mångårig erfarenhet av att starta och driva bolag inom ett brett spektrum av verksamhetsområden gör att Vincero anser sig ha de bästa förutsättningarna att stötta andra entreprenörer.

Om rollen

Vi söker nu en ekonomiassistent som är driven, vill ha möjligheterna att lära sig väldigt mycket och kompetensutvecklas inom bolaget. Detta är ett litet bolag vilket innebär att du får vara behjälplig till en del olika områden utöver ekonomiuppgifterna. Som ekonomiassistent kommer du få möjlighet att arbeta i en bred och varierande roll. Dina arbetsuppgifter kommer främst vara inom ekonomi men du kommer även att vara behjälplig i kontorsrelaterade sysslor, såsom förberedelser inför möten samt övrig kontorsrelaterad administration.

Dina dagliga arbetsuppgifter består primärt av

- Fakturering
- Kund- och leverantörsreskontra
- In- och utbetalningar
- Bankavstämningar
- Utläggshantering och kvittoredovisning
- Arkivering, sammanställning av rapporter och liknande


Om dig

Den här tjänsten ställer höga krav på noggrannhet och ansvarstagande samtidigt som du är serviceinriktad och prestigelös. Vi vill också att du har lätt för att samarbeta, är driftig och initiativtagande. Du är en lagspelare som gillar att samarbeta och knyta nätverk, samtidigt som du är bra på att arbeta självständigt. Du trivs med att jobba i en snabbföränderlig och händelserik miljö med högt till tak.

Vidare ser vi att

- Du har en högskoleutbildning inom ekonomi, gärna med inriktning mot redovisning.
- Du är en van användare av Officepaketet och primärt Excel.
- Du talar och skriver flytande svenska och engelska.


Tillträde, omfattning och anställning

Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av kunden direkt. Rollen är på heltid med arbetstider mellan 8-17, måndag till fredag. Vincero sitter i ett fint öppet kontorslandskap och har sina lokaler i centrala Stockholm. Start är omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på christoffer.sperring@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juni 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024