Ekonomi/logistikadministratör till vår kund!

Ekonomi/logistikadministratör till vår kund!

Arbetsbeskrivning

Som ekonomiadministratör välkomnas du till vår kund som nu är ute efter en vass medarbetare till deras kontor i centrala Stockholm! Här erbjuds du en arbetsmiljö med högt tempo där du får ta stort ansvar i kontakt ut mot bolagets kunder. Låter det här som något för dig? Sök redan idag då start är redan 1 juni!

OM TJÄNSTEN
I rollen som ekonomiadministratör hos vår kund får du erfarenhet av kundreskontra i SAP och orderadministration komma till nytta. Här arbetar du med att se till att kundreskontran sköts som den ska samtidigt som du har stora kontaktytor ut mot bland annat kunder, tekniker, externa transportföretag och säljare. Vår kund är ett medicin-techbolag och din anställning här bidrar bland annat till att förhindra spridningen av Covid-19.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går via Academic Work. Uppdraget är på heltid och är en del av vår personaluthyrning, vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget sträcker sig från juni och långsiktigt framåt. Vid en bra match kan möjlighet till överrekrytering finnas.

Du erbjuds


* En karriärpartner i form av din konsultchef
* En spännande tjänst på ett medicintech-bolag
* Stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande


ARBETSUPPGIFTER
Du kommer bland annat att:
* Arbeta dagligen med att skicka och lägga in fakturorna i SAP
* Daglig kontakt med säljare, servicetekniker, kunder och kollegor internt i bland annat helpdesk
* Arbeta med orderadministration och ansvara för leveranser av beställningar. Utöver detta kommer du även att ha kontakt med externa transportföretag

VI SÖKER DIG SOM
* Har en eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi
* Har relevant arbetslivserfarenhet inom kundreskontra inom SAP
* Har arbetat inom orderadministration/som logistikassistent
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska då språken används dagligen i arbetet

Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av kundservice och kundkontakt.

Som person är du:
* Noggrann
* Serviceinriktad
* Självgående

ÖVRIG INFORMATION


* Start: 1 juni
* Omfattning: Heltid
* Placering: I centrala Stockholm
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på matilda.lindahl@academicwork.se. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2020
  • Ansök senast: 20 juni 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024