Engagerad supportmedarbetare med möjlighet till flexibel arbetsplacering

Engagerad supportmedarbetare med möjlighet till flexibel arbetsplacering

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas i en spännande roll där service står i fokus? Allevi söker en positiv, utåtriktad och engagerad kundservicemedarbetare till vår kundsupport.
Om oss
Allevi är ett ledande e-hälsobolag verksamt inom molnbaserade systemstöd för omsorgssektorn i Sverige. Allevi tillhandahåller innovativa och användarvänliga molnlösningar inom planerings- och uppföljningssystem för utförande av omsorgsinsatser. Allevi har över 800 kunder och har kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö, Jönköping, Örebro och Umeå.
Våra starka varumärken Aiai, Carefox, Omsorg24 och Journal Digital är särskilt anpassade för omsorgsbranschen med nischade lösningar – utvecklade för att ge bästa möjliga omsorg. Utmärkande för samtliga produkter är en stark historia där produkterna är utvecklade efter egen branschkompetens. Den egna erfarenheten av att driva omsorg ger en ovärderlig förståelse för våra kunders vardag och gör oss till en naturlig partner. Tillsammans med våra kunder gör vi något viktigt, på riktigt. Vi ger tid till omsorgen.
Om tjänsten
Då vi ständigt växer så behöver vi bli fler som tar hand om våra kunder. Som kundsupportmedarbetare på Allevi består ditt arbete till största del av att stötta våra kunder i användandet av våra system; Aiai, Carefox, Journal Digital och Omsorg24. Du svarar på frågor som inkommer via samtal eller mail samt dokumenterar samtalen i vår kundserviceportal. Vi har vårt huvudkontor i Göteborg men möjlighet finns att utföra arbetet helt på distans och då kan du själv välja vilket av våra kontor du vill utgå från.
Vi söker dig som:
Har en god kommunikativ förmåga
Är en lagspelare och ser lösningar på problem som uppstår
Har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
Har god datorvana
Behärskar svenska flytande i tal och skrift
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!



Det är meriterande om du har erfarenhet av:
Kundservice från tidigare arbete
Arbete i något av våra system (Aiai, Carefox, Journal Digital eller Omsorg24)
Arbete eller personligt engagemang från någon av de branscher våra kunder verkar inom såsom assistans, hemtjänst, boende eller socialtjänst



Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 6 månaders provanställning
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Då arbetet kan utföras på distans kan du själv välja om arbetet ska utföras hemifrån eller på något av våra kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö, Örebro eller Jönköping.
Sök tjänsten genom att fylla i dina uppgifter och bifoga CV samt personligt brev via länken nedan. Vi går igenom urvalet löpande.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

Liknande jobb


Audi German Customer Service roles

Audi German Customer Service roles

2 februari 2024

18 april 2024