Engelsktalande analytiska administratörer till Klarna

Engelsktalande analytiska administratörer till Klarna

Arbetsbeskrivning

Fintech-branschen rullar på i vanlig ordning och växer trots omständigheterna. I rollen som Service Center Support får du möjligheten till en bred tjänst inom administration och service. Inga tidigare erfarenheter krävs utan bara att du är vass på engelska.

OM TJÄNSTEN
Merchant Admin Service är det operativa teamet som är specialiserat på handelskonfigurationer i vår kunds back-end-system. Målet är att säkerställa en smidig resa till kunderna genom att erbjuda exceptionell service.

Här kommer du att få strukturera upp och hantera data i vår kunds CRM-system. Även här behöver du ha ett analytiskt mindset och god struktur. För att mäta din analytiska förmåga så kommer du att få göra ett test som mäter den i processen.

Uppdraget är på två månader med chans till förlängning

Lön: timbaserad månadslön 23.000

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårtkonsulterbjudande

Du erbjuds:


* Jobba på ett värderingsstyrt bolag som kryllar av engagerade medarbetare
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner som är mån om din utveckling på företaget


ARBETSUPPGIFTER
Du kommer bland annat att få:


* Lägga in kunders information genom att konfigurera alla deras detaljer och ge dem
åtkomst till Merchant Portal
* Hantera administrativa uppgifter
* Kategorisera och föra in data i vår kunds CRM-system
* Agera som en go-to person och support internt för handelsrelaterade frågor


VI SÖKER DIG SOM
* Har god datorvana


* Är flytande i engelska


Som person är du nyfiken och prestigelös och trivs i breda roller med flera kontaktytor.
Du är även analytisk och har du även tidigare erfarenhet från arbete med stora mängder data så är detta meriterande. En del av de administrativa uppgifterna kan komma att vara monotona, så detta behöver också passa dig!

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, tillsvidare
* Placering: sveavägen
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2020
  • Ansök senast: 7 augusti 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024

ADMINISTRATÖR

ADMINISTRATÖR

22 april 2024

19 april 2024