Erfaren administratör sökes till myndighet i Solna

Erfaren administratör sökes till myndighet i Solna

Arbetsbeskrivning

Har du en god administrativ vana, minst 3 års arbetslivserfarenhet av likande arbete och erfarenhet av att arbeta i Sharepoint?

Välkommen in med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
I rollen som administratör innebär ett dagligt arbete med att administrera vid förvaltning och utveckling av regelverket förmyndighetens tunnelbyggande.

Följande arbetsuppgifter kommer att förekomma;

• Biträda vid planering och samordning av aktiviteter, tid och resurser 
• Dokumentera
• Följa upp arbetets framdrift och läge, sammanställa
• Biträda vid uppdatering av regelverket, allt från redigering i databas och korrektur till kritisk analys av formuleringar och innehåll, kontroll av sakuppgifter och andra stödinsatser i utvecklingen av kraven
• Stötta ansvarig och specialister med att driva arbetet framåt
• Hålla alla involverade parter uppdaterade i arbetet
• Hålla i avstämningsmöten

I rollen som administratör kan följande arbetsuppgifter förkomma:

• Hantering, sammanställning och presentation av data och annan information etc i enhetens övriga projekt och verksamheter administration av kurser och möten etc

Vem är du?
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet som administra-tör/assistent
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl tal som skrift
• Kunskap och erfarenhet av arbeta i Sharepoint

Det är meriterade för tjänsten om du har erfarenhet av Doors eller annan erfarenhet av likvärdig kravdatabas.
Du erbjuds
Vi erbjuder dig ett konsultuppdrag hos vår kund i Solna och förväntas börja 2021-11-15 och löper till och med 2022-12-31 med chans till förlängning. Tjänsten kommer vara på visstid på ca 50% deltid. Du kommer att vara anställd av Jurek och erbjuds en visstidsanställning. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2021
  • Ansök senast: 15 november 2021

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024

Personal till vår administration

Personal till vår administration

15 mars 2024