Erfaren administratör till Assistans 24/7

Arbetsbeskrivning

Assistans 24/7 är ett familjeägt assistansbolag med stort engagemang för de personer som får personlig assistans genom oss. Vi utgår alltid från att den enskilde individen ska ha så stort inflytande över sin assistans som möjligt. För att möjliggöra detta satsar mycket på vår personal, vi ser till att utbilda och utveckla personalen för att kunna nå våra brukares behov. Som stöd till de assistenter & brukare som har vi en administrativ funktion, som säkerhetsställer arbetet och rutinerna fungerar som det ska.

Just nu söker vi en Administratör som kommer arbeta i tätt samarbete med VD för att alla stödfunktioner till resterande personal fungerar smidigt.

Hos oss får du en möjlighet att arbeta med någonting viktigt, vi arbetar för att skapa de bästa förutsättningarna för alla människor vi arbetar med, oavsett livssituation. Vår personal omfattas självklart av kollektivavtal, är försäkrade och har tillgång till friskvårdsbidrag. Läs mer om oss på vår hemsida: http://assistans247.se/

Som Administratör kommer du bland annat:

- Ta fram arbetsbeskrivningar, schemaläggning & rutinbeskrivningar
- Stötta i att ta fram underlag för tidsrapportering, löner & annan personaladministration
- Göra kundbesök & ta fram social dokumentation
- Extern kommunikation genom att ansvara för att uppdatera hemsidan & ta farm innehåll till sociala medier
- Visst ansvar för kontoret


Som administratör hos oss kommer du ha en nyckelroll i företaget och ansvara för att delar av den dagliga verksamheten flyter på som det ska, men också vara med för att utveckla och modernisera företaget.

Krav:

- Minst 5 års arbetslivserfarenhet i en liknande roll
- Relevant akademisk utbildning på kandidatnivå kandidat
- B - Körkort
- Kompetens och vana att arbeta med digitala system; Eftersom du kommer vara med och ta fram nya IT lösningar
- Svenska språket i tal & skrift på professionell nivå; Eftersom all kommunikation & dokumentation måste blir korrekt


Vi söker dig som är:

Engagerad & Driven; Eftersom du kommer få möjligheten att driva det administrativa arbetet framåt letar vi efter dig som motiveras av den här typen av uppgift.

Strukturerad & Ansvarstagande; Eftersom det administrativa arbetet på företaget är otroligt viktigt, både för att skapa tydlighet för våra brukare och från ett juridiskt perspektiv.

Meriterande om du har:

- Arbetat som personlig assistent tidigare
- Arbetat med kommunikation


Övrigt:
Start: Efter överenskommelse
Arbetstider: Mån- Fre: 8 - 17
Placering: På kontoret i Slagsta
Anställningsform: Heltid tillsvidare, 6 månaders x 2 provanställning.
För dig som är intresserad av en deltidstjänst kan det vara ett alternativ.
Ansökan:

Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Idebro
0732 333 665
Max Lauritzen
0730781671
Hampus Löwstedt
0720616131
Max Lauritzen
072-061 71 17
Saide Hanna
072-061 81 30
Hampus Löwstedt

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tillväxt Botkyrka
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2022
  • Ansök senast: 24 november 2022

Besöksadress

Munkhättevägen 45
None

Postadress

147 85 Tumba
TUMBA, 14785

Liknande jobb


Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024

Personal till vår administration

Personal till vår administration

15 mars 2024