Erfaren löneadministratör till kund i Malmö

Erfaren löneadministratör till kund i Malmö

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Nu söker vi dig som har erfarenhet av att arbeta med lön. Brinner du för att ge god service och att arbeta i ett härligt team där man hela tiden utvecklar och utvecklas så är detta ett jobb för dig.

Du kommer att arbeta med hela löneprocessen, bl.a bearbetning och sammanställning av löneunderlag, utlägg, reseräkningar, förmåner, utbetalning av löner och slutlöner. I arbetet stämmer man av bokföringsunderlag och övriga ekonomiska rapporter kopplade till lön och är ett stöd till såväl chefer som de anställda i diverse löne- och avtalsfrågor. Hos flera av våra kunder ingår det i ditt uppdrag att utveckla processerna kring lön i syfte att förenkla och förbättra för både medarbetare, chefer samt den egna avdelningen. I tjänsten ingår det att jobba med tydliga deadlines.

Din bakgrund

Du har erfarenhet av lönehantering från en medelstor eller stor organisation och är van vid stora flöden och många kontaktytor. Vi söker någon som är van vid att hantera stora volymer av löner, gärna minst 400 löner. Administration är något du trivs med och du drivs av att hela tiden förbättra och förenkla löneprocessen. Flexibilitet och prestigelöshet är något som krävs i denna tjänst, samt en hög servicenivå. Att du är strukturerad, noggrann och håller deadlines ser vi som en självklarhet. I denna tjänst ska man kunna arbeta självständigt med sina egna ansvarsområden samtidigt som man trivs med samarbete och att vara en del av ett team. Vi tror att du som söker tjänsten är en person som tycker om variation i ditt arbete och kan snabbt sätta dig in i olika kollektivavtal.

Erfarenhet av ett större affärssystem, t.ex. Hogia, Entré, Agda eller Kontek, är meriterande.

Övrig information

Uppdragstyp: Konsultuppdrag med möjlighet till eventuell anställning hos kund (heltid).

Ort: Malmö

Start: Omgående

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på telefonnummer 0766-471619. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-05-08.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Löneadministratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2020
  • Ansök senast: 8 maj 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024