Erfaren projektadministratör till långt uppdrag!

Erfaren projektadministratör till långt uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Arbetsbeskrivning
Som projektadministratör kommer du att vara ansvarig för projektets administration och säkerställa ett stabilt arbetsflöde och kontinuitet i den administrativa processen. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta att:

• Ta emot och granska fakturor
• Ansvara för kallelser, skriva mötesanteckningar och annan mötesdokumentation
• Ärende och dokumenthantering såsom planering, mappstruktur, diarieföring och arkivering
• Hantera kontorsadministration som exempelvis inköp av kontorsmaterial, lokalfrågor, administration av mötesrum m.m.
• Genomföra resebokningar för projektmedlemmar och kontrollera resplan
• Resurshantering i projektet såsom att hantera on- och offboarding och utbildning av projektmedlemmar samt administrera beställningar, förlängningar och behörigheter för projektmedlemmar
• Hantera projektets funktionsbrevlåda
• Vid behov medverka vid rapportering av projektstatus inklusive ekonomirapporter såsom till exempel säkerställa att rapporterna dokumenteras och arkiveras

Vem är du?
Vi söker dig som har en gymnasieexamen samt minst 3-5 års erfarenhet av administrativt arbete. Vidare har du minst 1 års erfarenhet av att arbeta i projektform med ett stort antal olika intressenter. Du har mycket goda kunskaper i Microsoft Office och 1-3 års erfarenhet av arbete i en beställarorganisation samt inom offentlig verksamhet.

Vi ser det även som starkt meriterande om du har:

• Praktisk erfarenhet av dokumenthantering, arkivering och diarieföring
• Erfarenhet av Athena, Projectplace och Agresso

Om uppdraget
Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du är anställd som konsult hos Jurek men arbetar hos vår kund. Uppdraget förväntas starta 2020-07-01 och pågå till 2021-12-20, med chans till förlängning. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se 

Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande, sista ansökningsdag är 2020-06-10. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Om verksamheten
Vi på Jurek är specialister på att rekrytera och hyra ut konsulter på alla nivåer inom Law, Finance, HR, Marketing & Communication och Business Support. Vi arbetar passionerat och effektivt med att hitta, skapa och matcha talang.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juni 2020
  • Ansök senast: 10 juni 2020

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024

Personal till vår administration

Personal till vår administration

15 mars 2024