Erfaren Service Desk Agent

Arbetsbeskrivning

JobQuest behöver en IT-support/Servicedesk agent till kund i Stockholm!

I din roll på kundens Servicedesk kommer du att fungera som användarstöd och hjälpa användarna med deras problem. Du tar emot och besvarar telefonsamtal inom fastställda tider och håller koll på inkommande beställningar, ärenden och mail.
Du är med i det proaktiva förbättringsarbetet inom leverans och kompetensutveckling.

Abetstiden är heltid.

Uppdraget är en del av JobQuest konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos JobQuest men din placering kommer att vara som konsult hos vår kund.

Kompetens/erfarenhet:

- Relevant IT-utbildning
- Mycket bra svenska och Engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av Helpdesk & IT Support
- Erfarenhet av Service Desk
- Grundläggande IT-kompetens, men bred kännedom om komplexa systemmiljöer

Som person trivs du att arbeta tillsammans med andra samt har en hög social kompetens. Du är fokuserad på att ge service åt både kund och kollegor då du är serviceinriktad, uppmärksam och tillmötesgående. Du är stabil, stresstålig och lugn. Du kommunicerar på ett tydligt sätt och säkerställer att budskap går fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter. Gör korrekta avvägningar och prioriteringar.

Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Din ansökan:

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Om JobQuest:

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga.

Kontaktpersoner på detta företaget

Asko Kyyränmäki

Kirsi Andersson

JobQuest

Therés Rydell

Sarah Emanuelsson

Fredrik Hagelin

Marjut Adalberth

Tobias Erhardt

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobquest Sverige AB Almnäs
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 25 september 2017

Besöksadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1 15166 Almnäs
None

Postadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1
Almnäs, 15166

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024