Excelkunnig admnistratör till ett välkänt svensk modebolag!

Excelkunnig admnistratör till ett välkänt svensk modebolag!

Arbetsbeskrivning

Det här välkända svenska modebolaget är nu ute efter en excelkunnig administratör som kan bidra med att säkerställa att rätt antal produkter hamnar i rätt butik för att maximera försäljningen. Gillar du siffror och analys? Då är det här tjänsten för dig! Ansök idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Du kommer i den här rollen arbeta på ett bolag där en positiv inställning, resultatfokus och en can-do-attityd genomsyrar hela bolaget. Själv kommer du att stötta upp i hanteringen av stora mängder data som ska bidra till ökad försäljning för bolaget. I dagsläget så är det ännu inte bestämt om rollen kommer var på 50% eller 100%, och vi kommer återkomma med mer information kring det så fort vi har möjlighet.

Du erbjuds


* Möjligheten att arbeta på ett stort internationellt bolag
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande: HeltidDeltid.


ARBETSUPPGIFTER
* Sammanställa och analysera stora mängder data i Excel


* Säkerställa att avdelningen kommer framåt och att butikerna får rätt mängd av de olika produkterna
* Arbete med att automatisera vissa moment och öka effektiviersingen i deras allokeringsmetod


VI SÖKER DIG SOM
- Du har avancerad kunskap i excel, eftersom man kommer hantera stora datamängder (upp till tusentals rader data, kanske även upp mot hundratusen rader om man ska jobba brett) är det till stor fördel om man kan excelformler, power query alternativt VBA kodning för att eventuellt automatisera/förbättra vissa moment inom allokering


* Kunskap om retail/skönhetsbranschen/supply chain är meriterande för denna tjänst
* Kunskaper inom såväl svenska som engelska då båda språken används i det dagliga arbetet


I den här tjänsten kommer vi lägga stor vikt vid dinna personliga egenskaper.

Som person:


* Är du strukturerad och metodiskt för att kunna sätta en allokeringsstrategi och best practice
* Har du en god samarbetsförmåga, du är en teamplayer och social då du kommer ha många kontaktytor
* Självgående och du tar ett stort ansvar för att driva dina arbetsuppgifter framåt


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: 50% eller 100%, vi kommer att återkomma senare under pro
* Placering:
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och företagets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Mer information om företaget kommer att ges senare i processen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2020
  • Ansök senast: 18 mars 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundtjänst/Ekonomi

18 september 2020