Extra receptionist sökes till vår bemanningspool

Extra receptionist sökes till vår bemanningspool

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som vill jobba som receptionist hos våra företagskunder i centrala Kristianstad.
Vi behöver utöka vår bemanningspool och söker personal som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar. Du blir bokad till våra företagskunder på korta och långa uppdrag i Kristianstad. Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare i deras reception, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra. Arbetstiderna är förlagda under vardagar och dagtid.

Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att även arbeta på timmar under hösten.

Din profil
Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet. Du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och gästbemötande

Du är en flexibel vikarie och tjänsten innebär även att du blir inbokad på arbete med kort varsel, ibland samma morgon, därför ser vi gärna att du är morgonpigg.

Låter denna tjänst som något för dig?
Skicka in ditt CV tillsammans med en motivering om varför du hade passat bra hos oss. Ange också din idag huvudsakliga syssla såsom, studier, eget företag eller annat. Märk din ansökan med "Extrajobb Kristianstad"

Urval sker löpande- ANSÖK REDAN IDAG!

Om företaget
Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir uthyrd till vår kund i Kristianstad.

Sök tjänsten:
Du skickar din ansökan (CV och personligt brev) till info@bemanningskontoret.se då vi ej använder oss av länken.

Välkommen med din ansökan!

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2020
  • Ansök senast: 31 juli 2020

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024