Extrajobb / Kundtjänst / Student / Kundservice till Flowbird / Deltid

Extrajobb / Kundtjänst / Student / Kundservice till Flowbird / Deltid

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett deltidskonsultuppdrag med goda möjligheter till förlängning. I den här rollen får du en anställning hos Bravura och arbetar hos Flowbird.

Om företaget:

Flowbird är ett globalt och världsledande företag som erbjuder effektiva parkeringslösningar genom innovation, öppenhet och pålitlighet. Deras ambition är att göra det enkelt, smidigt och tryggt för alla att parkera. Deras helhetslösningar är framtagna för att hjälpa till att hålla städer i rörelse och se till att människor har tid att ägna sig åt det som är viktigt för dem. Därav hittar du deras produkter och tjänster i över 40 länder: exempelvis på Chicagos gator, vid skidbackarna i Falun eller på stränderna i Sydney. Sedan starten 1955 har Flowbird gått i bräschen för framtidens parkeringslösningar och håller än idag denna position.

Arbetsuppgifter:

Kundtjänsten hos Flowbird behandlar ärenden och frågor kopplat till Flowbirds egenutvecklade app för parkering. I rollen ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din primära arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kund samt att administrera i olika affärssystemen. Ärenden behandlar bland annat frågor gällande betalkort och inloggningar.

Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i processer och system.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående eftergymnasial utbildning med minst 1 år kvar av studier
• Tidigare erfarenhet av service / kundnära roll, gärna med telefon och mail som arbetsverktyg
• Flytande i svenska & engelska, tal och skrift

För att lyckas i rollen tror vi att du som person är uppmärksam och tillmötesgående i kunddialog. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar samtidigt som du motiveras av att ge förstklassig service. Du trivs att agera problemlösande och har förmåga att fördjupa dig i komplexa problem. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar. Vi tror även att du som person är nyfiken och motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Slutligen bidrar du med idéer och nya perspektiv och har ett intresse för att lära dig nya saker och att testa på nya tillvägagångssätt.

Övrig information:

Start: September
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, Stockholm, Flowbird, uppstart

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2021
  • Ansök senast: 23 maj 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


24 april 2024

24 april 2024

Kundservice

Kundservice

24 april 2024

Finnish speaking job opportunities

Finnish speaking job opportunities

24 april 2024