Extrajobb / Kundtjänstmedarbetare / student / IT till TietoEvry

Extrajobb / Kundtjänstmedarbetare / student / IT till TietoEvry

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

TietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.

Arbetsuppgifter:

I rollen som First Contact arbetar du med att ta emot inkommande ärenden och samtal från företagets kunder. Du supporterar och administrerar ärenden som kommer in via telefon, mail och via ärendehanteringssystem. Ditt primära ansvar är att ge kunden ett professionellt bemötande och dokumentera ärenden som kommer in. Till viss del ansvarar du för att lösa enklare IT-relaterade ärenden men eskalerar svårare ärenden till nästa instans. Vid eskalering av svårare ärenden ansvarar du för att samla in rätt information om användarens problem och ser till att det kommer till person internt. De ärenden som du hanterar är inom mjukvara, hårdvara samt kringutrustning. Du arbetar tillsammans i ett sammansvetsat team på ca 20 personer.

Profil:

• Pågående eftergymnasial utbildning med examen tidigast juni 2021
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke, exempelvis från kundtjänstliknande roll
• Tekniskt intresse
• Erfarenhet av IT-support eller utbildning inom IT ses som meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska

I denna process lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och tekniska intresse. Då arbetsuppgifterna är varierande är det viktigt att du är flexibel i din roll. Du är nyfiken på att lära dig mer och kan hitta lösningar på problem. Du är en person som drivs av att jobba i team och är väldigt noggrann i ditt arbetssätt. För att du ska trivas i rollen är du även serviceinriktad och motiveras av att ge service i första klass.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Frihamnen, Stockholm
Lön: Timlön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: junior helpdesk, helpdesk, service desk, service desk agent, 1st line, first line support, support, supporttekniker, teknisk support, servicedesk, telefon, mejl, service, deltid, student, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, mjukvara, hårdvara, ITIL, Tieto, Windows, Stockholm, omgående, evry, tietoevry

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 8 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2020
  • Ansök senast: 11 september 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024